Παρότι τα ανοικτά αμαξώματα έχουν χάσει λίγο τη παλιά δημοφιλία τους, η παρουσία του VW T-Roc Cabrio οδήγησε έναν ιδιώτη σχεδιαστή να φανταστεί πώς θα ήταν μια αντίστοιχη έκδοση του Peugeot 2008.
Το γαλλικό B-SUV, best-seller στην Ευρώπη -συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας- σε μια από τις πλέον εμπορικές κατηγορίες της αγοράς, πρόσφατα ανανεώθηκε με τη φρεσκαρισμένη έκδοση του 2024.
Παρότι, όμως, η Peugeot έχει μακρά παράδοση στην κατασκευή Cabrio αυτοκινήτων, δεν επέλεξε να εμπλουτίσει το 2008 και με μια Convertible έκδοση, όπως έχει κάνει η Volkswagen με το T-Roc και η Land Rover με το Rover Range Rover Evoque Convertible. Κάτι λογικό, δεδομένου ότι τα ανοικτά SUV αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό τμήμα της αγοράς, με περιορισμένη ζήτηση.
BUY NOW
Επιπλέον, η υπέροχη αίσθηση της ανοικτής οροφής έρχεται σε αντίθεση με μία από τις βασικές αρχές των SUV, που είναι να παρέχουν το μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες, αλλά και για τις αποσκευές. Κι αυτό λόγω του αποθηκευτικού χώρου που θα πρέπει να δεσμεύεται για την αναδίπλωση και τοποθέτηση της μαλακής οροφής.
Ακόμη, το Peugeot 2008 ποτέ δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα να αποκτήσει (και) ανοικτή έκδοση. Η γραμμή του αμαξώματος στους ώμους των επιβατών δεν είναι οριζόντια, και αυτό θα ήταν ένα σοβαρό και αρκετά δαπανηρό εμπόδιο για την εξέλιξη μιας ενδεχόμενης ανοικτής του εκδοχής.
Οι Γάλλοι, συνεπώς, δεν σκέφτονται καν μια τέτοια έκδοχη, αλλά αυτό δεν εμποδίζει ιδιώτες σχεδιαστές, ειδικούς του CGI σαν τον γνωστό «X-Tomi Design», να παρουσιάσουν τις δημιουργίες της φαντασίας τους για ένα αυτοκίνητο που είναι ελκυστικό ήδη με την κλειστή του έκδοση - και πόσω μάλλον με την ανοικτή.