Πώς θα μπορούσε να μοιάζει το επερχόμενο Audi Q9

Audi Q9 render

Ο αρχηγός του στόλου, το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο SUV της γκάμας της Audi, εξελίσσεται με ορίζοντα παρουσίασης το 2026 - προκειμένου να αντιμετωπίσει τις νέες BMW X7 και Mercedes GLS.

To Audi Q9 βρίσκεται στην αυτοκινητική επικαιρότητα χρόνια τώρα, αλλά φαίνεται ότι η στιγμή της κυκλοφορίας του απέχει περίπου δύο χρόνια ακόμα - τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά.

Μόλις λανσαριστεί, θα είναι το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο SUV της εταιρείας του Ingolstadt, σε μια κατηγορία που έχει απήχηση στις μεγάλες αγορές της Κίνας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής - ενώ παράλληλα αφήνει πολύ μεγάλα περιθώρια κέρδους στους κατασκευαστές.

Κι ενώ περιμένουμε, ιδιώτες σχεδιαστές προσφέρουν στο διαδίκτυο της δική τους εκδοχή σχετικά με την εμφάνιση που θα μπορούσε να είχε το νέο Audi Q9. Ένας από αυτούς είναι ο γνωστός Nikita Chuicko της ρωσικής ιστοσελίδας kolesa.ru.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ψηφιακό του σχέδιο ακολουθεί τις τελευταίες σχεδιαστικές προδιαγραφές της γερμανικής εταιρείας: βλέπουμε στο ρύγχος την φαρδιά μάσκα singleframe και πολύ λεπτά φώτα, επίσης τεράστιες ζάντες αλουμινίου, καθώς και τρία μεγάλα παράθυρα και φαρδείς ώμους.

Στο πίσω μέρος τα ασυνήθιστα φώτα που εισχωρούν στις πλευρές του αυτοκινήτου, ανάμεσα στον μαύρο προφυλακτήρα με τις διπλές εξατμίσεις και την πτέρυγα στην απόληξη της οροφής. Το πίσω παράθυρο είναι χαμηλό για να γίνει όσο το δυνατόν πιο ευρύχωρη η τρίτη σειρά καθισμάτων.

Το Audi Q9 όντως αναμένεται να είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με έξι ή επτά θέσεις. Το μήκος του θα ξεπερνά τα 5,0 μέτρα, ενώ από τεχνικής πλευράς το Q9 είναι πιθανό να είναι ένα από τα τελευταία νέα μοντέλα της Audi που θα κυκλοφορήσουν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, πέραν των εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων εκδόσεων βενζίνης ή και diesel, μπορεί να υπάρξουν και plug-in hybrid εκδόσεις υψηλών επιδόσεων - όπως αυτές της Porsche Cayenne, που αποδίδουν από 470 μέχρι και 740 ίππους.

Όσο για το εσωτερικό, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι το ταμπλό θα είναι πλήρως ψηφιοποιημένο, με τέσσερις οθόνες: μία για τον πίνακα οργάνων, μία για τα πολυμέσα, μία για το συνοδηγό και άλλη μία στη βάση της κονσόλας για τον κλιματισμό και άλλες λειτουργίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ