Πώς θέλουν να αποκτήσουν καινούριο αυτοκίνητο οι καταναλωτές;

Cars new

Νέα έρευνα από την PwC διαπιστώνει ότι το 50% των υποψήφιων αγοραστών θα ενδιαφέρονται για μια συνδρομητική υπηρεσία για το επόμενο όχημά τους.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο (49%) θα ήταν πιο πιθανό να επιλέξουν ένα εναλλακτικό μοντέλο συνδρομής αντί για παραδοσιακές διαδρομές αγοράς και χρηματοδότησης όταν αποκτήσουν το επόμενό τους όχημα στα επόμενα 5 χρόνια, σύμφωνα με νέα στοιχεία της PwC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνδρομή είναι ένας εναλλακτικός τρόπος απόκτησης και πληρωμής ενός προσωπικού αυτοκινήτου όπου, σε αντίθεση με την ιδιοκτησία ή τη χρηματοδότηση, οι οδηγοί πληρώνουν χαμηλότερες προκαταβολές και σε αντίθεση με τη χρηματοδοτική μίσθωση, μπορούν να εγγραφούν για μικρότερες χρονικές περιόδους, οι οποίες επιτρέπουν επίσης ακύρωση ή αλλαγή μοντέλου σε σχετικά σύντομη προειδοποίηση. Σχεδιασμένες για να διευκολύνουν την ταλαιπωρία και να παρέχουν οικονομικά προσιτό μηνιαίο κόστος, πολλές προσφορές συνδρομής περιλαμβάνουν ένα πακέτο πρόσθετων πλεονεκτημάτων, όπως ασφάλιση, ψηφιακές υπηρεσίες, συντήρηση και οδική βοήθεια.

Το 44% των καταναλωτών αναζητά να αγοράσει αυτοκίνητο τα επόμενα πέντε χρόνια και θα επέλεγε τη συνδρομή αντί για μια παραδοσιακή αγορά ή μίσθωση. Το υπόλοιπο 5% θα ήταν «καθαροί νέοι» πελάτες εκ των οποίων το 4% θα ήταν εκείνοι που έχουν επί του παρόντος αυτοκίνητα και δεν θα ήθελαν να αντικαταστήσουν το όχημά τους τα επόμενα πέντε χρόνια, αλλά θα ενδιαφερόντουσαν να το πράξουν στο πλαίσιο μιας προσφοράς συνδρομής. Το τελικό 1% αντιπροσωπεύει μια επέκταση της αγοράς. Καταναλωτές που δεν έχουν επί του παρόντος προσωπικό αυτοκίνητο και δεν θα ήθελαν να αγοράσουν ένα, αλλά θα ενδιαφερόντουσαν να έχουν ένα υπό συνδρομή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατανόηση πελατών - δημογραφικά στοιχεία και κίνητρα

Το ενδιαφέρον για τις συνδρομές προέρχεται κυρίως από νεαρές – παραγωγικές ηλικίες (18-44 ετών) με το 85% να επιλέγει premium και πολυτελείς μάρκες. Οι βασικοί λόγοι που επιλέγουν την συνδρομή είναι ότι θέλουν να μάθουν και να εξερευνήσουν το αυτοκίνητο. Αυτή η μερίδα των καταναλωτών αγγίζει το 38%, καθώς εκτός των άλλων θέλουν να έχουν μια ευέλικτη διαρκώς πρόσβαση σε νέα και καλύτερα αυτοκίνητα, με την ελάχιστη δυνατή δέσμευση.

Ένα άλλο ποσοστό καταναλωτών (33%) αναζητά αυτοκίνητο με πακέτο all inclusive με σταθερή μηνιαία χρέωση, ενώ το υπόλοιπο 29% επιδιώκει μια εύκολη λύση που δεν θα συνοδεύεται από απόσβεση της επένδυσης ή για τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

Ο Akshara Chandhok , Διευθυντής στο Automotive Practice της PwC, δήλωσε: «Το σαφές συμπέρασμα από την έρευνά μας είναι ότι οι νέοι έχουν την ευκαιρία να ρυθμίσουν το ρυθμό και να αδράξουν το μερίδιο αγοράς με τη συνδρομή ενός αυτοκινήτου. Οι εταιρείες που αποτυγχάνουν να προσφέρουν αυτήν την επιλογή κινδυνεύουν να χάσουν, πολλά ειδικά τώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες κινούνται προς την ηλεκτροκίνηση. Η έρευνά μας έδειξε ότι ένας στους δέκα δυνητικούς συνδρομητές είναι άτομα που διαφορετικά δεν θα είχαν κανένα ενδιαφέρον να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο, επομένως οι συνδρομές θα μπορούσαν να φέρουν νέους καταναλωτές στην αγορά που διαφορετικά θα έλειπαν ή θα αποδεσμεύονταν. Δεδομένου ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο τα επόμενα πέντε χρόνια είναι πιθανό να επιλέξουν μια συνδρομή έναντι των παραδοσιακών οδών αγοράς, αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει υγιή ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων, καθώς όσοι δεν διαθέτουν μοντέλα συνδρομής κινδυνεύουν να χάσουν υπάρχοντες πελάτες από ανταγωνιστές. Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανοίγει επίσης ένα εντελώς νέο σύνολο δυναμικής προσφοράς, ζήτησης και τιμολόγησης. Ενώ πολλοί οδηγοί θα προτιμούσαν ένα βιώσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το τρέχον όχημά τους με βενζίνη ή diesel, δεν μπορούν να το αποκτήσουν εξαιτίας του υψηλού κόστους αγοράς. Με την τεχνολογία των μπαταριών και τις ψηφιακές λειτουργίες να προχωρούν τόσο γρήγορα, πολλοί μπορεί επίσης να ανησυχούν μήπως φορτωθούν με ένα όχημα που θα μπορούσε γρήγορα να γίνει ξεπερασμένο και είναι δύσκολο να πουληθεί. Η συνδρομή προσφέρει μια εύκολα προσιτή επιλογή, ενώ επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να αποφύγουν τους κινδύνους απαξίωσης, φθοράς της μπαταρίας και υποτίμησης της αξίας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Cara Haffey, επικεφαλής Κατασκευής και Αυτοκινήτου στην PwC UK, πρόσθεσε επίσης ότι: «Η τοποθέτηση της συνδρομής στο επίκεντρο των σχεδίων για την αντιμετώπιση του εξελισσόμενου κύκλου ζωής των πελατών θα βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να διαχειριστούν την παραγωγή, το κόστος και την υπολειμματική αξία των οχημάτων. Σε μια ξεκάθαρη περίπτωση, οι συνδρομές θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προσέλκυση πελατών που θέλουν μια επιλογή EV «δοκιμάστε πριν αγοράσετε» ή θέλουν μόνο ένα όχημα για μερικούς μήνες τη φορά. Η συνδρομή θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των ποσοστών προμήθειας, τοποθετώντας το πλεονάζον απόθεμα για συνδρομή αντί να παραχωρεί σε χαμηλότερες τιμές ή να κάθεται αδρανής στα προαύλια».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ