Πόσα εκατομμύρια ευρώ αξίζει το σήμα του αυτοκινήτου σου -Αυτές είναι οι πολυτιμότερες μάρκες στον κόσμο

Interbrand - Οι 100 πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο

Συνεπής με το «ραντεβού» της η Interbrand δημοσίευσε την ετήσια λίστα της με τις 100 πολυτιμότερες εταιρείες στον κόσμο, με τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτου στο Top 10.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η συμβουλευτική εταιρεία Interbrand δημοσίευσε τη δική της λίστα με τις 100 πολυτιμότερες εταιρείες από όλους τους κλάδους τις βιομηχανίας, στην οποία κυριαρχούν οι εταιρείες τεχνολογίας, λογισμικού και υπηρεσιών.

Η εταιρεία που διατήρησε την θέση της στην κορυφή και κατάφερε παράλληλα να αυξήσει λίγο ακόμη την αξία της τους τελευταίους 12 μήνες (+4%) ήταν η Apple που έφτασε τα 502,68 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής (460,29 δισ. ευρώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλαγές δεν είχαμε ούτε στις δύο επόμενες θέσεις του «βάθρου» με τις Microsoft και Amazon να βρίσκονται αντίστοιχα στη δεύτερη και τρίτη θέση με αξία 316,65 και 276,92 δισ. δολάρια. Η Google και η Samsung έκλεισαν την πρώτη πεντάδα με την αξία τους να φτάνει τα 260,26 και 91,4 δισ. δολάρια αντίστοιχα.

Ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτου βρέθηκε στην 6η θέση και είναι η Toyota με την αξία της να αυξάνεται κατά 8% τους τελευταίους 12 μήνες και να φτάνειτα 64,5 δισ. δολάρια.

Πίσω από τον ιαπωνικό κολοσσό στην έβδομη θέση βρίσκεται η Mercedes ως ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής, με τους Γερμανούς να αυξάνουν επίσης την αξία τους (+9%) και να την φτάνουν στα 61,41 δισ.

Επόμενος εκπρόσωπος από τον κόσμο των τεσσάρων τροχών, ο οποίος κλείνει και την πρώτη δεκάδα με τις πολυτιμότερες εταιρείες είναι η BMW, με διψήφια αύξηση (+10%) και αξία που εκτιμάται στα 51,15 δισ. δολάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και η κεφαλαιοποίησή της ξεπερνά τα 730 δισ. δολάρια, στη λίστα της Interbrand η Tesla βρίσκεται «μόλις» στη 12η θέση με την αξία της εταιρείας να υπολογίζεται στα 49,93 δισ. δολάρια, πίσω από τη McDonald's και μπροστά από τη Disney.

Επόμενος κατασκευαστής αυτοκινήτου μετά την αμερικάνικη εταιρεία είναι η Honda η οποία καταλαμβάνει την 27η θέση με αύξηση 7% στην αξία της στα 24,41 δισεκατομμύρια.

Στην 32η θέση της λίστας της Interbrand βρίσκεται η Hyundai που αύξησε την αξία της κατά 18%, στα 20,41 δισ., με την Audi να βρίσκεται 13 θέσεις πιο πίσω ως 45η, με αξία 16,3 δισ. δολάρια.

Δύο θέσεις πιο πίσω, στην 47η θέση βρίσκεται η Porsche που αύξησε την αξία της κατά 20% στα 16,1 δισ., ενώ η Volkswagen, ένας ακόμη εκπρόσωπος του VW Group, βρίσκεται στη 50η θέση με 15,14 δισ. δολάρια αξία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια θέση πιο κάτω, στην 51η είναι η Ford με την αμερικάνικη εταιρεία να αυξάνει την αξία της κατά 3% στα 14,86 δισεκατομμύρια, ενώ στην 63η θέση είναι η Nissan με αξία 12,67 δισ. ευρώ.

Παρά το μικρό της μέγεθος αναφορικά με τις πωλήσεις που πραγματοποιεί η Ferrari συγκαταλέγεται στις 100 πολυτιμότερες μάρκες καταλαμβάνοντας την 70η θέση με αξία 10,83 δισ. δολάρια.

Στην 88η θέση βρίσκεται η Kia, με 7,05 δισ. αξία (+7% από πέρσι), ως ο τελευταίος κατασκευαστής αυτοκινήτου στη λίστα με τις 100 πολυτιμότερες εταιρείες του κόσμου της Interbrand.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ