Έρευνα: Πόσα χρήματα θα γλιτώσετε με ένα ηλεκτρικό van;

van100

Το Carandmotor.gr πραγματοποίησε έρευνα για το κόστος χρήσης των επαγγελματικών οχημάτων με ηλεκτρικό ή θερμικό κινητήρα.

Χιλιάδες ευρώ θα γλιτώσουν από το κόστος οι επαγγελματίες που θα αποκτήσουν κάποιο ηλεκτρικό van σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Carandmotor.gr.

Ειδικότερα τα ηλεκτρικά vans κοστίζουν περίπου στις 40.000 ευρώ ενώ τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα κοστίζουν σχεδόν 30.000 ευρώ. Ωστόσο στα ηλεκτρικά vans υπάρχει η επιδότηση 8.000 ευρώ από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» οπότε το κόστος αγοράς μειώνεται απευθείας στις 32.000 ευρώ και η διαφορά από τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης αυτομάτως μειώνεται σε μόλις 2.000 ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας των επαγγελματικών vans είτε είναι ηλεκτρικά είτε βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ανέρχονται σε 105 ευρώ. Οπότε στην 5ετία τα Τέλη Κυκλοφορίας σε όλους τους τύπους των vans υπολογίζονται σε 525 ευρώ.

Στη συνέχεια οι επαγγελματίες θα πρέπει να υπολογίζουν το κόστος συντήρησης των αυτοκινήτων. Εκεί ξεκινά να φαίνεται η μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσης μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών vans καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Carandmotor.gr το κόστος συντήρησης ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου van κυμαίνεται μεταξύ 1.300 και 1.500 ευρώ ενώ το αντίστοιχο κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού van στην 5ετία ανέρχεται σε μόλις 370 ευρώ! Οπότε αυτομάτως ο επαγγελματίας του ηλεκτρικού van θα έχει γλιτώσει πάνω από 1.000 ευρώ για την συντήρηση του οχήματός του. Στα παραπάνω δεν έχουν υπολογιστεί και έκτακτες βλάβες που εμφανίζουν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα vans που αυξάνουν κατά πολύ το κόστος χρήσης…

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο κόστος στη χρήση ενός επαγγελματικού οχήματος αφορά στα καύσιμα. Σύμφωνα με τα εποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Carandmotor.gr ένα επαγγελματικό όχημα κινείται 250 εργάσιμες ημέρες και διανύει περίπου 120 χιλιόμετρα ημερησίως με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να διανύει περίπου 30.000 χιλιόμετρα. Το ετήσιο κόστος για καύσιμα σε ένα βενζινοκίνητο van ανέρχεται σε περίπου 4.000 ευρώ ενώ σε ένα πετρελαιοκίνητο van σε περίπου 3.000 ευρώ ενώ το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος που θα καταναλώσει το ηλεκτρικό van για να διανύσει 30.000 ετησίως ανέρχεται σε μόλις 960 ευρώ! Οπότε ο επαγγελματίας που θα επιλέξει κάποιο ηλεκτρικό van θα γλιτώσει 2.000 ή 3.000 ευρώ ετησίως από τα καύσιμα!

Σε επίπεδο 5ετίας το κόστος των καυσίμων για το βενζινοκίνητο van ανέρχεται σε 20.000 ευρώ, στο πετρελαιοκίνητο σε 15.000 ευρώ και στο ηλεκτρικό van σε μόλις 4.800 ευρώ με αποτέλεσμα σε βάθος 5ετίας ο χρήστης του ηλεκτρικού van θα έχει γλιτώσει 15.200 ευρώ σε σχέση με το βενζινοκίνητο van και 10.200 ευρώ σε σχέση με το πετρελαιοκίνητο van.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα χρήματα που θα γλιτώσει τόσο από το κόστος χρήσης όσο και από το κόστος κτήσης ο επαγγελματίας που θα επιλέξει κάποιο ηλεκτρικό van είναι πάρα πολλά! Πιο συγκεκριμένα σε σύνολο κόστους που περιλαμβάνει την αγορά, το κόστος service και το κόστος των καυσίμων στην 5ετία ο ιδιοκτήτης του βενζινοκίνητου van θα δαπανήσει πάνω από 49.000 ευρώ, του πετρελαιοκίνητου λίγο πάνω από τις 46.000 ευρώ ενώ του ηλεκτρικού van θα δαπανήσει 38.600 ευρώ.

Δηλαδή ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού van θα γλιτώσει 10.400 ευρώ σε σχέση με το βενζινοκίνητο van και 7.400 ευρώ σε σχέση με το πετρελαιοκίνητο van.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κέρδη και από τις αποσβέσεις

Σημαντικό είναι και το όφελος των αποσβέσεων από τη χρήση ηλεκτρικών vans σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Ειδικότερα οι ετήσιες αποσβέσεις στην 5ετία για ένα ηλεκτρικό van υπολογίζονται σε 46.100 ευρώ με κόστος αγοράς τις 40.000 ευρώ ενώ οι αντίστοιχες ενός βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου μοντέλου δεν ξεπερνούν τις 21.000 ευρώ με κόστος αγοράς τις 30.000 ευρώ! Οπότε μεγάλος κερδισμένος και στις αποσβέσεις είναι ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού van.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ