Πόσο κοντά είμαστε στο πρώτο Pick-up της Ferrari;

Ferrari Purosangue 1

Η παραγωγή του πρώτου SUV της Ferrari, της Purosangue, ήταν ήδη ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη για τους λάτρεις της ιταλικής εταιρείας. Τι θα συνέβαινε αν ερχόταν και το πρώτο της Pick-up;

Η Lamborghini μόλις παρουσίασε τη Huracan Sterrato και η Porsche την 911 Dakar. Οι εκκεντρικές επιθυμίες των εύπορων αγοραστών των supercars δεν έχουν ταβάνι ή περιορισμούς, και αναμφίβολα επεκτείνονται στις off-road ανησυχίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, μια εκτός δρόμου Ferrari Purosangue, σε προδιαγραφές αγώνων Baja μάλιστα και με pick-up αμάξωμα ανοιχτής καρότσας, όσο εξωφρενική κι αν ακούγεται για την ιστορία της φίρμας του Μαρανέλο, ενδεχομένως να συγκέντρωνε τρομερό ενδιαφέρον.

Μια τέτοια δημιούργησε, φυσικά μόνο στον ψηφιακό κόσμο, ο ειδικός του CGI, ιδιώτης σχεδιαστής Rostislav Prokop. Και δεν λυπήθηκε τίποτα από τον off-road εξοπλισμό και τις Baja προδιαγραφές για τη δημιουργία αυτού του θηρίου κίνησης επί παντός εδάφους: τοποθέτησε στην Purosangue ανοιχτή καρότσα στην ουρά της και τη συνόδευσε με ορατό roll-cage, ανυψωμένη ανάρτηση και off-road ελαστικά στη θέση των PZero Trofeo R του Coupe-SUV.

Πρόκειται για μια υπέροχα τρελή ιδέα. Όχι συμβατή με το διαχρονικό πνεύμα των supercars του Μαρανέλο, αλλά και πάλι συναρπαστική. Στις ζάντες των 22 ή 23 ιντσών ο Rostislav έχει εφαρμόσει άγρια τρακτερωτά ελαστικά 33 ή 35 ιντσών Pirelli Scorpion. Και ο προορισμός του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να εντοπιστεί, αν δεν είχε αυξηθεί το ύψος από το έδαφος. Εδώ έρχονται να ταιριάξουν και οι κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι της εργοστασιακής Purosangue, αν και όχι και το μεγάλο της μεταξόνιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, τις εντυπώσεις κλέβει η επιλογή του σχεδιαστή να τροποποιήσει την ουρά του πρωτοτύπου του τοποθετώντας την καρότσα ημι-φορτηγού Pick-up. Δεν είναι καθόλου τυχαία επιλογή - στις ΗΠΑ τα Pickup γνωρίζουν τεράστια εμπορική επιτυχία διαχρονικά, και η αμερικανική είναι μια σπουδαία αγορά για τη Ferrari. Εξάλλου, η καρότσα συνδυάζεται υπέροχα με τον κλωβό ασφαλείας, βαμμένο σε μαύρο χρώμα, και με έναν εφεδρικό πέμπτο τροχό. Βεβαίως, το καμουφλάζ παραλλαγής του πρωτοτύπου αυτού είναι μια τολμηρή επιλογή.

Ferrari Purosangue
Ferrari Purosangue

Ο Prokop αφηνει να εννοηθεί ότι δεν χρειάζονται αλλαγές στα μηχανικά μέρη, καθώς ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.5 λίτρων και 715 ίππων της Purosangue ταιριάζει μια χαρά σε αυτή την εξωφρενική νέα υπόσταση που έδωσε στο ιταλικό SUV. Για την ακρίβεια, του δίνει άλλη μία «άγρια» νότα: ένα καθαρόαιμο Pick-up με V12 κινητήρα σε ένα σκληροτράχηλο τερέν - αυτό ακούγεται σαν μουσική στα αυτιά κάποιων, «ιερόσυλων» κατά πολλούς άλλους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο κι αν οι πρώτοι κάνουν όνειρα, πάντως, το πιθανότερο είναι ότι η Ferrari δεν θα κατασκεύαζε ένα τέτοιο τετράτροχο ούτε σε χίλια χρόνια. Ούτε κι αν κάποιος βαθύπλουτος Άραβας δικτάτορας γέμιζε με χρυσάφια μια αποθήκη στο Μαρανέλο. Και ίσως να έκανε και μια επίσκεψη σε όποιον οίκο μετατροπών τουλμούσε να το επιχειρήσει, υπό το βλοσυρό βλέμμα του Enzo απο ψηλά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ