Πόσο μειώνει την αυτονομία η ρυμούλκηση τρέιλερ ή μπαγκαζιέρας;

cartboat

Η τελευταία έκθεση Arval διερευνά τις επιπτώσεις του φορτίου και της ρυμούλκησης στα ηλεκτρικά οχήματα.

Νέα επιστημονική έρευνα από την Arval UK αποκάλυψε ότι η ρυμούλκηση μπορεί να μειώσει την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος κατά 23-31% σε σύγκριση με τον πραγματική αυτονομία του οχήματος.

Τα δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στην τελευταία έκθεση «Electric Vehicles Revealed» δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες να λάβουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να αποφασίσουν ποια είναι τα κατάλληλα οχήματα για τις εργασίες τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκτός από τα δεδομένα ρυμούλκησης, η έκθεση παρέχει επίσης ενημερωμένη εικόνα για τον αντίκτυπο του ωφέλιμου φορτίου στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV).

Για τα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά φορτηγά, το μισό φορτίο είχε ως αποτέλεσμα μια μείωση της τάξης του 7% στην αυτονομία και μια μείωση 11% της αυτονομίας με πλήρες φορτίο. Προσθέστε τη ρυμούλκηση και η εμβέλεια ήταν 24% χαμηλότερη από την αυτονομία που προσδίδει το όχημα χωρίς φορτίο. Αυτές οι μειώσεις αντιπροσωπεύουν μια πτώση 14% μεταξύ πλήρως φορτωμένου και πλήρως φορτωμένου συν τρέιλερ βάρους 500 κιλών.

Για μεγάλα ηλεκτρικά φορτηγά, το ποσοστό μισού φορτίου που καταγράφηκε ήταν μείωση 11% της αυτονομίας, για πλήρες φορτίο η μείωση αυξήθηκε σε 14% και κατά τη ρυμούλκηση η αυτονομία ήταν 31% χαμηλότερη από την αυτονομία του οχήματος χωρίς φορτίο.

Η μετακίνηση από ένα πλήρως φορτωμένο van σε άλλο, επίσης πλήρως φορτωμένο συν ρυμούλκηση με τρέιλερ ισοδυναμεί με μείωση της αυτονομίας κατά 20%.

Στις δοκιμές της Arval UK, το αυτοκίνητο σημείωσε πτώση 23% στην ηλεκτρική αυτονομία κατά τη ρυμούλκηση.

Συγκριτικά, για τα πετρελαιοκίνητα επαγγελματικά οχήματα, οι ειδικοί της Arval έχουν καταγράψει αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% όταν υπάρχει τρέιλερ, έναντι ενός diesel van που είναι στο 100% του ωφέλιμου φορτίου, χωρίς τρέιλερ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο συνεργάτης της έκθεσης και σύμβουλος LCV της Arval UK, Simon Cook, εξήγησε: «Για επαγγελματικά οχήματα, τα οποία συνήθως ρυμουλκούν ενώ φέρουν επίσης πλήρες φορτίο, η έρευνα βρήκε ότι η εμβέλειά τους μειώθηκε κατά ένα τέταρτο έως ένα τρίτο σε σχέση με την πραγματική χρήση.

Τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα; Εάν η αυτονομία του πλήρως φορτισμένου φορτηγού σας είναι συνήθως 200 χλμ. χωρίς φορτίο, τότε κοιτάτε το μέγιστο 135-145 χλμ. κατά τη ρυμούλκηση. Εάν λειτουργείτε ήδη με βάση μια εμβέλεια ενώ βρίσκεστε σε 100% ωφέλιμο φορτίο και εμβέλεια 170 χλμ., τότε ο αντίκτυπος της ρυμούλκησης θα είναι μείωση έως 34 χλμ

Με τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης για πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων να ορίζεται στο 22% για αυτοκίνητα και φορτηγά το 2024, είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζουμε για ποιους ρόλους είναι κατάλληλα τα ηλεκτρικά φορτηγά. Ενώ τα εταιρικά αυτοκίνητα δίνονται κίνητρα μέσω ελκυστικών τιμών οφέλους σε είδος, τα ηλεκτρικά φορτηγά εταιρειών έχουν σχετικά μικρή κρατική υποστήριξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Cook πρόσθεσε: «Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ καλά για τη ρυμούλκηση – η ομαλή και άμεση παροχή ισχύος τους βοηθά πραγματικά. Ωστόσο, η αυτονομία και η υποδομή φόρτισης σημαίνουν ότι τα ηλεκτρικά φορτηγά δεν θα λειτουργούν για όλες τις ανάγκες των επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή. Τα δεδομένα της Arval εξουσιοδοτούν τους διαχειριστές στόλου και τις εταιρείες να βρουν ποιες εργασίες μπορούν να κάνουν τώρα τα ηλεκτρικά φορτηγά. Δείχνει επίσης ότι όταν διατίθενται νέα ηλεκτρικά φορτηγά μεγαλύτερης εμβέλειας, πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις. Η επίλυση των εμποδίων υιοθέτησης του BEV στην ευρύτερη αγορά LCV μπορεί να χρειάζεται σημαντική δουλειά, αλλά σε όλους εκτός από μερικούς τομείς σημειώνεται πρόοδος. Οι σειρές βαν στους μικρομεσαίους τομείς βελτιώνονται γρήγορα. Η υποδομή φόρτισης έχει σημαντικές επενδύσεις. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν δυσκολίες σχετικά με τα μεγαλύτερα eLCV που καλύπτουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις

Το δεύτερο στη σειρά αναφορών «Electric Vehicles Revealed» υπογραμμίζει ότι το βάρος αποτελεί μεγάλο «αγκάθι» για τους εταιρικούς στόλους των επιχειρήσεων που διανύουν πολλά χιλιόμετρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκθεση επισημαίνει ότι αυτοί οι επιχειρήσεις με τέτοιους στόλους μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο μεταφορών και logistics. Η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις έρχεται ίσως μέσω περισσότερων οχημάτων και πιο τοπικών επιχειρήσεων. Ωστόσο, ο άμεσος αντίκτυπος μιας τέτοιας κίνησης είναι επί του παρόντος μια σημαντική αύξηση του κόστους.

Η έρευνα για το ηλεκτρικό βαν πραγματοποιήθηκε στο Millbrook Proving Ground του UATC στο Bedfordshire. Οι δοκιμές ήταν πανομοιότυπες και διεξήχθησαν σε δυναμόμετρο για την ακριβή και συνεπή αναπαραγωγή της οδήγησης σε πραγματική χρήση με διαφορετικές καταστάσεις φορτίου και κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ βάρους 500 κιλών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ