Το αυτοκίνητο που έσυρε τον χορό για λογαριασμό της Dacia βγαίνει προς πώληση σε εξαιρετική κατάσταση και με προίκα ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στο ενεργητικό του.
Ήταν Σεπτέμβριος του 1966 όταν συνέβη το αυτοκινητικό θαύμα της Ρουμανίας με την ίδρυση της Dacia, η οποία είχε ως στόχο την πώληση ιδιαίτερα προσιτών και αξιόπιστων μοντέλων.
Τρία χρόνια αργότερα, και συγκεκριμένα στις 23 Αυγούστου του 1969, πήρε σάρκα και οστά το πρώτο της τετράτροχο προϊόν το οποίο άκουγε στο όνομα “1300”, γνωρίζοντας τεράστια απήχηση στις τάξεις των οδηγών της χώρας, διακρινόμενο τόσο για την ανθεκτικότητά του, όσο και για το μοντέρνο λουκ του.
BUY NOW
Το Dacia 1300 βασίστηκε στο Renault 12 και μακροημέρευσε, για να παραδώσει τη σκυτάλη στο γνώριμο σε όλους μας Dacia Logan.
Σήμερα, η Dacia έχει εδραιωθεί στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα με σημαιοφόρους της τα Sandero και Duster, αλλά ο μύθος του 1300 παραμένει αναλλοίωτος.
Ζωντανή απόδειξη της αξιοπιστίας του ρουμανικού σεντάν αποτελεί ένα αντίτυπο, το οποίο έχει στο ενεργητικό του 999.999 χλμ. και πωλείται μέσω της γερμανικής ιστοσελίδας Mobile.de έναντι 3.850 ευρώ.
Πρόκειται για ένα πορτοκαλί χρώματος μοντέλο του 1975 που είναι ταξινομημένο ως κλασικό όχημα στην Ουγγαρία και αντλεί κίνηση από από βενζινοκινητήρα 1.289 κ.εκ. που παράγει 54 ίππους (5.250 σ.α.λ.) και 94 Nm (3.300 σ.α.λ.), συνδυαζόμενο με μηχανικό κιβώτιο, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 140 χλμ./ώρα.
Περί διαστάσεων, το μήκος του Dacia 1300 ανέρχεται σε 4.340 χλστ., το πλάτος σε 1.636 χλστ., το ύψος σε 1.435 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει 2.441 χλστ., συνδράμοντας στη διαμόρφωση ενός αρκετά ευρύχωρου εσωτερικού.
Όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες, το προς πώληση ρουμανικό σεντάν βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, κάτι που του προσθέτει πόντους και ταυτόχρονα υποδηλώνει τη φροντίδα που έλαβε από τον ιδιοκτήτη του.
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι το Dacia 1300 προσφέρθηκε σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και συγκεκριμένα τις εκδόσεις Standard, Lux και Lux Super 1301, με την τελευταία να τίθεται αποκλειστικά στις υπηρεσίες του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ρουμανίας.
Ο εξοπλισμός των τελευταίων περιελάμβανε -μεταξύ άλλων, εργοστασιακό ραδιόφωνο, ρυθμιζόμενα σε ύψος μπροστινά καθίσματα, αλλά και σύστημα φρένων με διπλό κύκλωμα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ