Πόσο θα μειωθούν οι τιμές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα;

Εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Τι θα προκαλέσει το τελεσίγραφο της Κομισιόν στην Ελλάδα σχετικά με τη φορολογία στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα;

Τα πάνω κάτω αναμένεται να έρθουν στην ελληνική αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και βέβαια έχουν πληθύνει και οι επαγγελματίες που απασχολούνται μετά το τελεσίγραφο που απέστειλε η Κομισόν στην Ελλάδα.

Ωστόσο η αύξηση των πωλήσεων έχει πολλαπλασιάσει και τους επιτήδειους εμπόρους που επιδιώκουν το εύκολο κέρδος εις βάρος των ανυποψίαστων καταναλωτών με αποτέλεσμα να αμαυρώνεται η εικόνα ενός ολόκληρου κλάδου!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τελεσίγραφο της Κομισιόν προς την Ελλάδα σχετικά με την αλλαγή του τρόπου φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και την κατάργηση του Περιβαλλοντικού Τέλους αλλά και της εισαγωγής των οχημάτων τα οποία πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 ή και παλαιότερες θα δώσει νέα ώθηση στον κλάδο των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς θα μειωθεί το κόστος εκτελωνισμού τους!

Η μείωση επομένως του κόστους απόκτησης ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος θεωρείται δεδομένη καθώς η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με την ταυτόχρονη κατάργηση του Περιβαλλοντικού Τέλους θα μειώσουν τις τιμές.

Η μείωση του κόστους εκτελωνισμού θα κάνει ακόμη πιο δελεαστικές τις τιμές αγοράς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ιδίως εκείνων του πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 4 ή Euro 5 καθώς μόνο και μόνο η κατάργηση του Περιβαλλοντικού Τέλους θα μειώσει τις τιμές κατά 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ αντίστοιχα!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την κατάργηση απαγόρευσης εισαγωγής και μεταχειρισμένων οχημάτων που πληρούμν την οδηγία ρύπων Euro 3 ή και παλαιότερη θα έχουμε μια άνοδο των εισαγωγών σε παλαιά ΙΧ αλλά οι έμποροι εκτιμούν ότι θα είναι πολύ μικρή καθώς μιλάμε για πολύ παλαιά αυτοκίνητα...

Αυτή τη στιγμή οι έμποροι εισάγουν μεταχειρισμένα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 ή Euro 5 οπότε στα μεν πρώτα δεν επιβάλλεται Περιβαλλοντικό Τέλος ενώ στα δεύτερα επιβάλλεται Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 1.000 ευρώ.

Η Κομισιόν έχει δώσει δίμηνη προθεσμία στην Ελλάδα, δηλαδή έως τα τέλη Ιουλίου 2024,  ώστε να αλλάξει το Τέλος Ταξινόμησης και να καταργήσει το Περιβαλλοντικό Τέλος αλλά και την εισαγωγή παλαιών ΙΧ καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα μας παραπέμψει στι Ευρωπαϊκό Δικαστήριο όπου και αναμένεται να μας επιβληθεί ένα πολύ υψηλό πρόστιμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ