Στο full οι μηχανές της Apple για το πρώτο της αυτοκίνητο -Χωρίς τιμόνι, θα οδηγείται μόνο του
Η Apple προσλαμβάνει υψηλόβαθμα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την κατασκευή του πρώτου της μοντέλου.
Οποιαδήποτε μεγάλη μετακίνηση στελεχών από τον χώρο του αυτοκινήτου προς την Apple, πυροδοτεί το ενδιαφέρον για το επερχόμενο αυτοκίνητό της. Η νεότερη πρόσληψη που πραγματοποίησε έγινε τον περασμένο Μάιο και αφορά την έλευση του Luigi Taraborrelli, τον πρώην επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης πλαισίου και δυναμικών χαρακτηριστικών της Lamborghini τα τελευταία 20 χρόνια.
Όλα αυτά μας οδηγούν στο γεγονός ότι το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο της Apple με κωδική ονομασία “Project Titan” θα βρει τον δρόμο προς την παραγωγή, και μετά από οκτώ χρόνια αναμονής και ιδεών, αναμένεται να παρουσιαστεί ως αυτοκίνητο αυτόνομης οδήγησης το 2025.
BUY NOW
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι επιβάτες του νέου αυτοκινήτου θα κάθονται αντικριστά και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει τιμόνι. Το γεγονός όμως ότι η αυτόνομη οδήγηση απέχει περίπου 10 χρόνια από την υλοποίησή της, σημαίνει ότι μοντέλο της Apple ενδέχεται να παρουσιαστεί ως αυτόνομο ταξί (robotaxi), για να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Σε κάθε περίπτωση, η Apple έχει μεγάλες φιλοδοξίες και επενδύει στο αυτοκίνητο. Πρόσφατα παρουσίασε τη νεότερη έκδοση του CarPlay, ενός λογισμικό που έρχεται απευθείας αντιμέτωπο με το Android Automotive της Google, με σκοπό να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στον τομέα της πλοήγησης και των πολυμέσων.
“Με την επόμενη γενιά του CarPlay, βελτιώνουμε την εμπειρία οδήγησης και ενσωματώνουμε νέες λειτουργίες, επιτρέποντας στους οδηγούς να ελέγχουν τα πάντα από απόσταση. Από την μουσική τους, τη θερμοκρασία της καμπίνας και τα επίπεδα καυσίμου, όλα θα βρίσκονται σε μία ενιαία ενσωματωμένη πλατφόρμα”, δήλωσε ο CEO της Apple Tim Cook.
Η Apple ελπίζει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα καταλάβουν ότι, αντί να σπαταλούν πολύτιμους πόρους για την ανάπτυξη του δικού τους λογισμικού, θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιήσουν αυτό της Apple, μιας και μπορεί να προσφέρει πληθώρα λειτουργιών και εξ αποστάσεως υπηρεσιών. Εάν μάλιστα συνδυαστεί με άμεσο έλεγχο και χειρισμό των εντολών της υπολογιστικής μονάδας και συνδεθεί με τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, η αυτόνομη οδήγηση θα είναι το επόμενο λογικό βήμα για το μοντέλο της.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον μεγάλο αριθμό προσλήψεων έμπειρων στελεχών και μηχανικών από την αυτοκινητοβιομηχανία, υποδηλώνουν ότι η δημιουργία ενός αυτοκινήτου είναι ο απώτερος σκοπός της Apple.
Τον Μάιο, η Apple υποδέχθηκε το έμπειρο στέλεχος της Ford, την Desi Ujkashevic, η οποία είχε διατελέσει υπεύθυνη προγραμμάτων μηχανικής της Ford Βορείου Αμερικής. Τον Ιούνιο, η Apple προσέλαβε τον Ulrich Kranz, ένα πρώην στέλεχος της BMW που ασχολήθηκε με την εξέλιξη των BMW i3 και i8.
Η δημιουργία ενός αυτόνομου αυτοκινήτου θα βοηθούσε την Apple στα πρώτα της βήματα για την παραγωγή του, δεδομένου ότι τα πρώτα χρόνια οι ανάγκες της μετά βίας θα ξεπεράσουν τα εκατοντάδες οχήματα και όχι χιλιάδες.
Η Apple έχει κρατήσει “μυστική” την πρόοδο και τις φιλοδοξίες της πάνω στο πρώτο της αυτοκίνητο, αλλά με τον διαρκή εμπλουτισμό του ανταγωνισμού από εταιρείες όπως η Sony, η Huawei και η Xiaomi, που εντάσσονται στη μάχη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και φυσικά μια σειρά από εταιρείες start-ups, το έργο του γίγαντα των ηλεκτρικών δεν θα είναι εύκολο.