Ξεκινούν οι παραδόσεις για το αυτοκίνητο της Huawei

Huawei Arcfox Alpha S

Tα πρώτα αντίτυπα του Arcfox Alpha S, του ηλεκτρικού πολυτελούς sedan -απόδοσης 640 ίππων και αυτονομίας 700 χιλιομέτρων- του γίγαντα Huawei, άρχισαν να παραδίδονται στην Κίνα την τελευταία εβδομάδα.

Η εταιρεία Arcforx ανήκει στον όμιλο BAIC, και για την κατασκευή του Alpha S συνεργάστηκε με τη Huawei. Η τελευταία παρέχει, φυσικά, όλο το λογισμικό και μια σειρά ακόμη τεχνολογιών - με κυριότερη το λειτουργικό σύστημα Huawei Inside, που κάνει εδώ το ντεμπούτο του. Κατά συνέπεια, το Alpha S θεωρείται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του ομίλου Huawei.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Alpha S, όπως και τα υπόλοιπα τρία αυτοκίνητα που ετοιμάζει η Arcfox, είναι σχεδιασμένο από τον διακεκριμένο Walter de Silva - πρώην επικεφαλής designer της Alfa Romeo και του ομίλου Volkswagen (Audi, Seat και Lamborghini). Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Bluepark Magna στην πόλη Zhenjiang της Κίνας.

Η Huawei έχει συμβάλλει σε αυτό με ηλεκτρονικά συστήματα που παρέχουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούν 34 υψηλής ευκρίνειας αισθητήρες, και συγκεκριμένα τρία LiDAR τελευταίας γενιάς, έξι ραντάρ μικροκυμάτων, 12 ραντάρ υπερήχων και 13 κάμερες.

Η πλατφόρμα του κινεζικού ηλεκτρικού sedan είναι αρχιτεκτονικής 800V και φιλοξενεί μπαταρία μεγέθους 93,6 kWh, που υπόσχεται αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων και δίνει ενέργεια σε δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 640 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χάρη στην τεχνολογία των 800V, η φόρτισή του σε ποσοστό 30-80% χρειάζεται μόλις 15 λεπτά, ενώ με 10 λεπτά φόρτισης προσφέρει 200 χιλιόμετρα αυτονομίας. Φυσικά, όλες οι ψηφιακές τεχνολογίες της Huawei κρίβονται και στις εφαρμογές της τεράστιας οθόνης του ταμπλό, που επιδέχεται over-the-air αναβαθμίσεις που θα το καθιστούν μονίμως ανανεωμένο στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Wang Jun, επικεφαλής του τομέα αυτοκινητικής τεχνολογίας της Huawei, η έναρξη των παραδόσεων των πρώτων Alpha S «αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο σημείο αναφοράς στο ταξίδι μας στην ηλεκτροκίνηση». Ένα άλλο τέτοιο ορόσημο θα είναι και η κατασκευή του τεράστιου δικτύου φόρτισης που προγραμματίζει η εταιρεία για το εγγύς μέλλον - αρχικά με 84 φορτιστές σε 5 πόλεις της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ