Η BMW παρουσίασε την ισχυρότερη και πιο δυναμική έκδοση του πιο συμπαγούς της SUV, την X1 M35i xDrive, στην οποία κάνει το ντεμπούτο του και το νέο λογισμικό iDrive 9.
Ο δυναμισμός της κορυφαίας παραλλαγής της Χ1 προκύπτει όχι μόνο από τον δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, αλλά και από τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις που της προσδίδουν πιο έντονο σπορ χαρακτήρα, καθώς και από τις αντίστοιχες ρυθμίσεις των ηλεκτρονικών συστημάτων της για τη βελτίωση της πρόσφυσης.
Οι σχεδιαστικές σπορ προσθήκες περιλαμβάνουν πολύ μεγαλύτερους αεραγωγούς στο ρύγχος, επεκτάσεις των μαρπσιέ στις βάσεις των δύο πλευρών, εξειδικευμένη για τη X1 M35i xDrive πίσω πτέρυγα, τη νέα πίσω ποδιά με μεγαλύτερο διαχύτη, τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και πολλαπλή χρήση του εμβλήματος Μ στο αμάξωμα.
BUY NOW
Με βελτιώσεις στο στροφαλοφόρο και στο σύστημα λίπανσης και αρκετά επιμέρους εξαρτήματα από τις εξακύλινδρες μονάδες της BMW, ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων αποδίδει τώρα 300 hp (71 περισσότερους σε σχέση με βασικό μοντέλο) μεταξύ των 5.750 και 6.500 σ.α.λ. και φτάνει στo peak ροπής των 400 Nm στις 2.000-4.500 στροφές.
Ως αποτέλεσμα, η X1 M35i xDrive σημειώνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα, και φτάνει στο όριο -που θέτουν τα ηλεκτρονικά- των 250 km/h τελικής ταχύτητας, στην έκδοση με τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Το σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το τελευταίο είναι αναβαθμισμένο στον έλεγχο της διαφοράς περιστροφής μεταξύ των δύο εμπρός τροχών, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά του ρύγχους στις στροφές.
Το έργο της επιβράδυνσης αναλαμβάνει, προαιρετικά, το σύστημα M Compound - που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο του τμήματος M Performance. Αυτό αποτελείται από δισκόφρενα 15,2 ιντσών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 13'' με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω, που κρύβονται πίσω από τους τροχούς των 19 ή 20 ιντσών και έχουν ματ γκρι χρωματισμό.
Πέραν αυτού, όμως, στον στάνταρ εξοπλισμό της «καυτής» Χ1 περιλαμβάνεται τόσο η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση M Suspension, όσο και το σπορ σύστημα διεύθυνσης για καλύτερο έλεγχο και κατευθυντικότητα.
Το εσωτερικό ακολουθεί στο ίδιο μοτίβο, καθώς τα σπορ καθίσματα Μ μαυροκόκκινου χρωματισμού με λευκές ραφές και το ταμπλό με επένδυση Alcantara συμπληρώνει η προσθήκη ανθρακί χρωματισμού στην οροφή.
Όμως η μεγαλύτερη καινοτομία του εσωτερικού είναι το ντεμπούτο του νέου λογισμικού BMW iDrive 9 για το infotainment. Το iDrive 9 διαθέτει νέο σχεδιασμό της κεντρικής οθόνης και νέο μενού, εμπνευσμένο από τις συσκευές (smartphone ή tablet) του οδηγού, και η X1 M35i xDrive είναι η πρώτη BMW που το υιοθετεί.
H X1 M35i xDrive θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της βαυαρικής εταιρείας στο Regensburg και η διάθεσή της θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο του 2023, με τιμές στην ευρωπαϊκή αγορά που αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.