
Η ιαπωνική μάρκα μόλις παρουσίασε μία σπορ έκδοση της GR Corolla αλλά τουλάχιστον προς ώρας, αυτή αφορά αποκλειστικά την “εντός έδρας” αγορά.
Τι διαφορετικό προσφέρει όμως η Toyota στο ανανεωμένο της δημιούργημα; Αρχικά κάτι που ίσως να μην αρέσει στο ευρωπαϊκό κοινό: την επιλογή να αντικατασταθεί το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με ένα ολοκαίνουριο 8άρι αυτόματο.
Βέβαια οι Ιάπωνες έχουν δουλέψει πολύ το συγκεκριμένο σύστημα που τιτλοφορείται DAT (Direct Automatic Transmission) και υπόσχονται πως οι αλλαγές σχέσεων γίνονται τόσο γρήγορα που δεν στερούν τίποτα από την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Και στις δύο περιπτώσεις, η ισχύς περνάει και στους τέσσερις τροχούς.
BUY NOW

Μιλώντας για ισχύ, αυτή παραμένει τα 304 άλογα, με τη μέγιστη ροπή στα 400 Nm, χάρη στον 3κύλινδρο 1600άρη υπέρ-τροφοδοτούμενο G16E-GTS.
Υπάρχουν όμως κι άλλα καλούδια που κάνουν αυτή την έκδοση του GR Corolla ακόμα πιο συναρπαστική. Όπως το νέο Circuit Mode, το πάτημα του οποίου μετατρέπει το GR Corolla σε θηρίο. Αλλάζουν οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, ενεργοποιείται σύστημα anti-lag που δίνει επιπλέον ώθηση στον υπέρ-τροφοδότη βελτιώνοντας την επιτάχυνση και ταυτόχρονα, απενεργοποιείται ο ηλεκτρονικός κόφτης στα 180 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να ανεβαίνει στα 230 χλμ./ώρα. Υπάρχει όμως και περιορισμός. Συνδέεται με GPS και ενεργοποιείται μόνο αν επιβεβαιώσει πως το ιαπωνικό μοντέλο βρίσκεται σε πίστα.

Το GR Corolla εξοπλίζεται ακόμα με αεριζόμενα φρένα με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και αναβαθμισμένη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης.
Αυτά στα σωθικά, γιατί ο ανήσυχος χαρακτήρας του μοντέλου και ορατός πολύ πριν πατήσεις το γκάζι. Με νέο προφυλακτήρα που έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς, 18άρες BBS σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (ντυμένες με ελαστικά Yokohama Advan Apex V601 235/40 R18), οι οποίες μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμες μόνο στην έκδοση Morizo. Στο πίσω μέρος, υπάρχει σπόιλερ οροφής, διαχύτης και τρεις απολήξεις εξατμίσεων.

Το Sport Package του hot hatchback από τη (και για τη) Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, περιλαμβάνει ιδιαίτερες πινελιές στο εσωτερικό, όπως τα semi-bucket καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι με επένδυση Ultrasuede, υλικό που συναντάμε και στον επιλογέα ταχυτήτων αλλά και τη λαβή του χειρόφρενου.
Επιπρόσθετα, η Toyota έχει τοποθετήσει κόκκινες ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και μαύρες λεπτομέρειες τοποθετημένες σε διάφορα σημεία της καμπίνας, δημιουργώντας έτσι μια ακόμη πιο σπορ και αποκλειστική ατμόσφαιρα χάρη.

Η πρώτη εμφάνιση του δημιουργήματος που έχει δεχθεί τη φροντίδα της Toyota Gazoo Racing θα λάβει χώρα στο Osaka Auto Messe που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 7 και 9 Φεβρουαρίου.
Όσο για την τιμή της εν λόγω έκδοσης, με μηχανικό κιβώτιο ορίζεται στα 5.6 εκ. γιεν, που βάσει της τρέχουσας ισοτιμίας είναι περίπου στα 35.375 ευρώ. Στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, οι τιμές είναι στα 5.9 εκ. γιεν και 37.243 ευρώ αντίστοιχα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ