Γιατί πρέπει να έχεις πάντα ένα αυγό μέσα στο αυτοκίνητο -Το κόλπο που κανείς δεν γνωρίζει

Ένας οδηγός δοκίμασε και προτείνει ένα πρωτάκουστο κόλπο που σταμάτησε τη διαρροή του ψυγείου του αυτοκινήτου του, το οποίο εγγυάται ότι είναι αποτελεσματικό, τουλάχιστον μέχρι να επισκεφθείτε το συνεργείο.
Ένα από τα πιο σημαντικά περιφερειακά συστήματα που έχουν άμεση επίδραση στη λειτουργία του κινητήρα είναι το σύστημα ψύξης του, το οποίο έχει ως «πρωταγωνιστή» το ψυγείο. Πολλοί οδηγοί υποτιμούν τη σωστή συντήρησή του, με τον συχνότερο λόγο για αυτό να είναι συνήθως η αντίληψη ότι το σύστημα ψύξης στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και δεν χρειάζεται παρεμβάσεις.
Κάτι εξίσου σημαντικό είναι ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοούμε τις διαρροές που εντοπίζουμε και συνήθως λεκιάζουν τον δρόμο κάτω από το αυτοκίνητο, καθώς συχνά υποδηλώνουν κάποιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον κινητήρα και την ασφάλεια των επιβατών.
BUY NOW

Οι πιο συνηθισμένοι τύποι διαρροών αφορούν το λιπαντικό του κινητήρα, το ψυκτικό υγρό, τα υγρά φρένων και τιμονιού, καθώς και το καύσιμο. Αν ωστόσο είστε βέβαιοι ότι η διαρροή προέρχεται από το ψυγείο και ψάχνετε έναν τρόπο να την σταματήσετε άμεσα, ένας οδηγός προτείνει ένα… δοκιμασμένο κόλπο, το οποίο εγγυάται ότι θα σταματήσει τη διαρροή, τουλάχιστον ώσπου να επισκεφθείτε το πλησιέστερο συνεργείο.
Παρακάτω λοιπόν περιγράφει το «γιατροσόφι», το οποίο βασίζεται στα αυγά. Πιο συγκεκριμένα, προτείνει να σπάσετε ένα με δύο αυγά και να τα ρίξετε στο ψυγείο μέσω του στομίου πλήρωσης. Δεν γνωρίζει πώς ακριβώς λειτουργεί, ωστόσο εγγυάται ότι η «συνταγή» είναι πολύ αποτελεσματική.

Από την άλλη μεριά, υπογραμμίζει ότι πρόκειται για μία προσωρινή λύση και πως δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε το ίδιο κόλπο παραπάνω από μία φορά, καθώς μπορεί να φράξουν οι δίοδοι του ψυκτικού υγρού. Επίσης, τονίζει πως πρόκειται για λύση που πρέπει να εφαρμόζεται μόνο σε μικρές διαρροές.

Τέλος, σημειώνει πως χρησιμοποίησε το κόλπο με τα αυγά στο αυτοκίνητό του, ένα Dodge Daytona του 1990, και πως δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα ήταν αποτελεσματικό σε πιο σύγχρονα αυτοκίνητα.