Δύο στελέχη της Ford Ευρώπης δημοσίευσαν στο διαδίκτυο τις πρώτες teaser ψηφιακές εικόνες του νέου μεσαίου ηλεκτρικού SUV που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2023, και θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen.
Η Ford έχει προχωρήσει σε πολλές και ρηξικέλευθες αποφάσεις για το μέλλον της, τους τελευταίους μήνες, στο δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Μία από αυτές είναι αναμφίβολα η επίσημη ανακοίνωση του οριστικού τέλους του Fiesta το 2023, ενώ και το Focus φέρεται ότι έχει το ίδιο πεπρωμένο.
Τα ιστορικά αυτά αυτοκίνητα της εταιρείας του μπλε οβάλ θα αντικατασταθούν με νέα αμιγώς ηλεκτρικά, αρχής γενομένης από το μεσαίου μεγέθους SUV που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κολονία, στη γραμμή παραγωγής που τώρα έχει το Fiesta.
BUY NOW
Μετά την επίσημη ανακοίνωση του ηλεκτρικού Crossover από τη Ford, τώρα ο γενικός διευθυντής της Ford Model e Ευρώπης, Martin Sander, δημοσίευσε στο LinkedIn μια teaser εικόνα που αποκαλύπτει τη σιλουέτα του αυτοκινήτου (φωτό πάνω)- το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην ήπειρό μας μέσα στο 2023. Ακολούθησε μια νέα εικόνα (φωτό κάτω) που ανέβασε στο Twitter ο Peter Zillig, διευθυντής Marketing της Ford Ευρώπης.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν και πολλές επίσημες τεχνικές πληροφορίες για το νέο ηλεκτρικό SUV της Ford, εκτός από το γεγονός ότι θα είναι προϊόν της συνεργασίας της εταιρείας του μπλε οβάλ με τον όμιλο Volkswagen. Θα βασίζεται, συγκεκριμένα, στην ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ της VW, θα μοιράζεται ηλεκτρικά μέρη με το Volkswagen ID.4 και συνεπώς θα έχει αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων (κατά WLTP).
Ωστόσο, από όσα αποκαλύπτουν τα teasers αυτά, θα έχει λίγο πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση, με περισσότερες γωνίες σε σχέση με το γερμανικό ηλεκτρικό SUV, που θα το διαφοροποιούν ολοκληρωτικά από άποψη σχεδιαστικής φιλοσοφίας.
Από πλευράς μεγέθους, το μεσαίο αυτό Crossover θα τοποθετηθεί στην κατηγορία πάνω από το αμιγώς ηλεκτρικό B-SUV Puma. Το τελευταίο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2024, και θα κατασκευάζεται στη Ρουμανία. Θα ακολουθήσει ένα ηλεκτρικό σπορ Crossover, ενώ παράλληλα και η Mustang Mach-E θα συνεχίζει τη σταδιοδρομία της.
Το σπορ ηλεκτρικό Crossover θα βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW και φημολοφείται ότι θα υιοθετήσει το σύστημα των δύο ηλεκτροκινητήρων του ID.5 GTX, αποδίδοντας συνδυαστικά περίπου 300 ίππους.
Κατά συνέπεια, από τη συνεργασία Ford-Volkswagen θα προκύψουν δύο αυτοκίνητα, το μεσαίο SUV και το σπορ Crossover, που θα τοποθετηθούν ανάμεσα στο Puma και στη Mustang. Η συμφωνία των δύο πλευρών προβλέπει την κατασκευή 1,2 εκατομμυρίων αντιτύπων τους σε διάστημα έξι ετών.