Μετά το συμπαγές SUV Smart #1 και το μεγαλύτερο Smart #3, η εταιρεία προετοιμάζει το διάδοχο και του αυτοκινήτου που τα ξεκίνησε όλα: του διθέσιου Fortwo.
Στη νέα εποχή της, υπό την συνιδιοκτησία της Daimler και της κινεζικής Geely, η Smart λανσάρισε ήδη τα πρώτα της ολοκαίνουρια και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα: το πρώτο ήταν το B-SUV Smart #1, και πολύ σύντομα ακολούθησε και το Smart #3 της κατηγορίας C.
Παρότι, στο ρεύμα της εποχής, η εταιρεία βασίζει τη νέα της στρατηγική στα SUV, δεν εγκαταλείπει τις ρίζες της. Η εξέλιξη του διαδόχου του μικρού διθέσιου citycar Fortwo έχει ξεκινήσει ήδη, με προοπτική να λανσαριστεί το 2026. Ωστόσο, η Smart ακόμη δεν έχει διαρρεύσει τίποτα για αυτό.
BUY NOW
Παρότι θα είναι το μικρότερο μέλος της νέας οικογένειας της Smart, το αυτοκίνητο θα έχει την ονομασία #2, προφανώς για να παραπέμπει στο Fortwo. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι θα διατηρήσει τις διαστάσεις του προγόνου του και το κλασσικό αμάξωμα ενός όγκου, με μια μικρή αύξηση του μήκους στα 3,1 μέτρα.
Σχεδιαστικά θα βασιστεί στη νέα αισθητική «γλώσσα» της εταιρείας, που εγκαινιάστηκε με το Smart #1. Και θα χτιστεί πάνω στην καινούρια πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Geely, καθώς το νέο #2 θα αφήσει οριστικά στο παρελθόν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης - τους οποίους έτσι κι αλλιώς είχε εγκαταλείψει και το Fortwo από το 2018.
Οι ίδιες πληροφορίες από την Κίνα αναφέρουν πως -παρά το μικρό της μέγεθος- η μπαταρία του Smart #2 θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 300 χιλιομέτρων, με δυνατότητα φόρτισης σε ποσοστό έως 80% σε 30 λεπτά. Εικάζεται ότι η τιμή του θα κυμαίνεται στα 25.000 ευρώ, και θα ανταγωνιστεί το ηλεκτρικό Fiat 500e.