Ο Προαστιακός μεγαλώνει –Πού θα κατασκευαστεί ο νέος σταθμός στην Αττική

προαστιακός σιδηρόδρομος

Κατακυρώθηκε ο ανάδοχος του έργου κατασκευής νέας σιδηροδρομικής στάσης για τον Προαστιακό. 

Σύνδεση με τα μέσα σταθερής τροχιάς θα αποκτήσει το Κρυονέρι, μέσω της κατασκευής ομώνυμου σταθμού που αφορά στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και συγκεκριμένα το δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα.

Ειδικότερα, με απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ που αναρτήθηκε στη Διαύγεια (διαβάστε αναλυτικά εδώ), ο διαγωνισμός για την κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑΒΑΞ που έδωσε έκπτωση 1,42%, με την προσφορά να ανέρχεται σε 5.804.254,88 ευρώ.

Προαστιακός Σιδηρόδρομος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το έργο είναι εγγεγραμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και η διάρκεια παράδοσής του ανέρχεται σε 42 μήνες (3,5 χρόνια) από την υπογραφή της σύμβασης, στους οποίους περιλαμβάνονται 18 μήνες για την κατασκευή και 24 μήνες υποχρεωτικής συντήρησης.

Ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί ανάμεσα στους υπάρχοντες σταθμούς «Δεκελεία» και «Άγιος Στέφανος». Θα συνιστά τον δεύτερο Σταθμού Προαστιακού Σιδηρόδρομου στη δημοτική κοινότητα Διονύσου μετά τον Άγιο Στέφανο.

Η ακτινογραφία του έργου

Συνοπτικά το αντικείμενο του υπό δημοπράτηση έργου αφορά:

- Στην κατασκευή της Σιδηροδρομικής Στάσης (Σ.Στ.) Κρυονερίου που αναπτύσσεται μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης.

- Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

- Η στάθμη του άκρου της κάθε αποβάθρας κατασκευάζεται παράλληλα με την κλίση της σιδηροδρομικής γραμμής και βρίσκεται 0,76 μ. επάνω από την κεφαλή της σιδηροτροχιάς, ενώ το πλάτος της είναι 2,50μ και το μήκος της 150μ. Οι αποβάθρες θα επιστρωθούν με κεραμικά αντιολισθητικά πλακίδια. Το στέγαστρο έχει επικάλυψη από κρύσταλλα triplex securit που στερεώνεται επί του μεταλλικού φορέα με εξαρτήματα τύπου αράχνης και έχει μικρή κλίση προς το κτίριο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Προαστιακός Σιδηρόδρομος

- Η μεταλλική Άνω Πεζοδιάβαση αποτελείται από δύο πυρήνες κατακόρυφης κυκλοφορίας στα άκρα της (κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας) και συνδετική πεζογέφυρα σε ύψος 7,00μ. από την κεφαλή της σιδηροτροχιάς.

- Στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών έργων (κυκλικές πλατείες, χώροι στάθμευσης, οριοθέτηση λωρίδων κυκλοφορίας κλπ.) Στις διαμορφώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η κατασκευή πεζοδρομίων με πλακοστρώσεις, κράσπεδα κλπ.

- Στην εγκατάσταση συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων (ΣΑΟ), κιγκλιδωμάτων - περιφράξεων – οριοδεικτών, κατακόρυφης σήμανσης – διαγραμμίσεων και όλου του απαραίτητου εξοπλισμού για την σήμανση και ασφάλιση των οδικών έργων και της Σιδ. Στάσης

- Στην ανακατασκευή της υποδομής και της επιδομής της υφιστάμενης διπλής Σ.Γ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μήκος 1.100 μ. (από την Χ.Θ. 29+440 έως την Χ.Θ. 30+500 περίπου)

- Στην προσωρινή αποξήλωση της ηλεκτροκίνησης και επανεγκατάστασή της
σύμφωνα με την τελική θέση των αξόνων της σιδ/κής γραμμής

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

- Στην επαλήθευση «EK» των υποσυστημάτων «υποδομή» και «ενέργεια», που αποτελούν αντικείμενο του παρόντος έργου

«Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι ένα ιδιαίτερα κομβικό έργο υποδομής. Το ονειρευτήκαμε και το σχεδιάσαμε πριν από αρκετά χρόνια, στο πλαίσιο του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού της Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου, και ήταν πάγιο αίτημα των κατοίκων. Θέλω ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια και πίστεψαν στην αναγκαιότητα υλοποίησης του έργου. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε καθημερινά με όραμα και αποφασιστικότητα, για την καλυτέρευση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας και τη βελτίωση των υποδομών του Δήμου μας», είχε αναφέρει ο Δήμαρχος Διονύσου, Γιάννης Καλαφατέλης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ