Μεγάλα προβλήματα για εταιρεία αυτοκινήτου -Κλείνει εργοστάσιο και απολύει εργαζομένους

Aehra εργοστάσιο

Διευρύνεται συνεχώς η λίστα των προμηθευτών εξαρτημάτων που αντιμετωπίζουν σημαντικές οικονομικές δυσκολίες, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν δυσάρεστες για τους εργαζομένους αποφάσεις.

Δεν έχουν τέλος, όπως φαίνεται, τα προβλήματα για τους μεγαλύτερους προμηθευτές αυτοκινήτων, οι οποίοι πλήττονται από τη μείωση της ζήτησης που ταλανίζει τον αυτοκινητικό κλάδο.

Οι Recaro, ZF και BBS αποτελούν μόλις λίγες από τις μεγάλες εταιρείες που συνθέτουν τη «μαύρη» λίστα με τoυς πληγέντες «παίκτες» από τον ευρύτερο κλάδο των τεσσάρων τροχών, στην οποία έρχεται τώρα να προστεθεί η Voestalpine.

voestalpine
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια αυστριακή εταιρεία με δραστηριοποίηση στην παραγωγή αλουμινένιων πάνελ για αμαξώματα αυτοκινήτων, ενώ ειδικεύεται επίσης και σε άλλους τομείς όπως η παραγωγή σιδηροδρομικών ραγών και ενεργειακών προϊόντων.

Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι θα βάλει λουκέτο στο εργοστάσιο της στην πόλη Birkenfeld στο κρατίδιο Ρηνανία-Παλατινάτο, αφήνοντας χωρίς εργασία περίπου 220 ανθρώπους.

Η εν λόγω παραγωγική μονάδα κατασκευάζει έτοιμα προς εγκατάσταση εξαρτήματα από χάλυβα και αλουμίνιο για την αυτοκινητοβιομηχανία.

voestalpine

Τα υπόλοιπα τέσσερα γερμανικά εργοστάσιά της στις περιοχές Dettingen, Schmolln, Schwabisch Gmund και Bohmenkirch, όπου επίσης παράγονται εξαρτήματα για αυτοκίνητα, θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους.

Αλλά στο Dettingen, όπου απασχολούνται περίπου 650 εργαζόμενοι, θα υπάρξει σημαντική συρρίκνωση του εργατικού δυναμικού κατά περίπου 33%.

Αυτά τα μέτρα αποτελούν μέρος ενός στρατηγικού σχεδίου αναδιοργάνωσης των παραγωγικών μονάδων της στη Γερμανία, όπου εργάζονται περίπου 2.000 άτομα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μεγάλες οικονομικές ζημιές

Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα το εργοστάσιο στο Birkenfeld λειτουργούσε επί χρόνια καταγράφοντας μεγάλες οικονομικές ζημιές και παρά τις όποιες επενδυτικές και άλλες βελτιωτικές ενέργειες δεν επιτεύχθηκε η ανατροπή της κατάστασης.

voestalpine

«Το κλείσιμο (σ.σ. του εργοστασίου) είναι απαραίτητο προκειμένου να δημιουργήσουμε βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα για τις υπόλοιπες μονάδες παραγωγής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα», δήλωσε η Carola Richter, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Voestalpine.

Μέσα στις προσεχείς εβδομάδες αναμένεται να πραγματοποιηθούν διαπραγματεύσεις μεταξύ της διοίκησης της εταιρείας, του συμβουλίου των εργαζομένων και του συνδικάτου IG Metall, ώστε να προσδιοριστούν τα μέτρα υποστήριξης των εργαζομένων που θα επηρεαστούν από το πρόγραμμα αναδιάθρωσης της Voestalpine .

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ