Το «καυτό» ηλεκτρικό Crossover, η παραλλαγή του Ioniq 5 με την υπογραφή του τμήματος Ν της Hyundai, αποκαλύφθηκε σε ένα Video που σύντομα κατέβηκε από το διαδίκτυο - δύο μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Goodwood.
Η Hyundai θα αποκαλύψει το πολυσυζητημένο της hot-hatch στις 13 Ιουλίου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Βρετανία, αλλά πριν από αυτό διέρρευσε από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας στην Αυστραλία το Video παρουσίασης του αυτοκινήτου.
Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai N. Βαμμένο στο κλασσικό γαλάζιο Performance Blue του αγωνιστικού βραχίονα της κορεατικής εταιρείας, με τις ίδιες χαρακτηριστικές κόκκινες λεπτομέρειες που έχουν και τα θερμικά Hyundai N, το Ioniq 5 N του Video μοιάζει να είναι η τελική έκδοση παραγωγής μετά από τις εκτενείς δοκιμές εξέλιξής του.
BUY NOW
Πέραν των κόκκινων λεπτομερειών του αμαξώματος, οι διαφορές του από τα «απλά» Ioniq 5 εντοπίζονται στο πολύ πιο δυναμικό αεροδυναμικό του πακέτο -με μεγαλύτερους και επιπλέον αεραγωγούς στη μάσκα και στα πίσω φτερά- καθώς και στις ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 275/35 ZR21, που κρύβουν τις κόκκινες δαγκάνες φρένων με το έμβλημα Ν.
Επίσης έχει μαύρα γυαλιστερά καλύμματα των καθρεπτών, μια μεγάλη πτέρυγα στην απόληξη της οροφής, και τραπεζοειδές πίσω τρίτο φως που αντικαθιστά την επίπεδη φωτεινή μπάρα των απλών εκδόσεων. Ακόμη, φαίνεται να είναι χαμηλωμένο, έχει πιο σκληρή ανάρτηση και μεγαλύτερο διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου με ενσωματωμένο φως ομίχλης.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ενιαία οθόνη που περιλαμβάνει τα όργανα και στο σύστημα πολυμέσων, με τα γραφικά του τμήματος Ν και ταχύμετρο που φτάνει μέχρι τα 300 km/h. Φυσικά, από την οθόνη ρυθμίζονται όλα τα σοφιστικέ προφίλ οδήγησης και λειτουργίες όπως το N Drift Optimizer, το N Pedal και το N Race. Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν και το N Torque Distribution, που δύναται να στείλει μέχρι και το 70% της ροπής στους πίσω τροχούς.
Το τιμόνι διαθέτει βεβαίως το κουμπί ρυθμίσεων Ν, ενώ τα πεντάλ και τα καλύμματα των θυρών διαθέτουν το μοτίβο καρό σημαίας. Τέλος, τα αγωνιστικού τύπου καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και μαζί το έμβλημα Ν, μαζί με δύο ανοίγματα για την πιθανή τοποθέτηση ζωνών έξι σημείων.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν ακριβείς τεχνικές πληροφορίες για το Ioniq 5 N, που βεβαίως δεν αποκαλύφθηκαν και στο Video που διέρρευσε από την Αυστραλία. Όμως, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και φυσικά τετρακίνηση, με ισχύ περίπου 600 ίππων και ισχυρότερη μπαταρία, καθώς και τεχνητούς ήχους θερμικού κινητήρα και αλλαγών σχέσεων.