H BMW ετοιμάζεται να αναζωογονήσει το μικρότερο και πιο προσιτό της μοντέλο, τη Σειρά 1, μέσα στο 2024, και πρόσφατα διέρρευσαν τα πρώτα στοιχεία για τη νέα της γενιά F70.
Τα τελευταία χρόνια η βαυαρική εταιρεία ασχολούνταν κυρίως με τα ακριβότερα, μεγαλύτερα και πιο σπορ αυτοκίνητά της, αλλά φέτος ήρθε ο καιρός να ασχοληθεί και με τα μικρότερα και πιο προσιτά. Έτσι, μέσα στο 2024 περιμένουμε τις νέες Σειρά 2 Gran Coupe και Σειρά 1, που δεν θα περάσουν τη φάση του facelift αλλά απευθείας στις καινούριες γενιές τους.
Παρόλα αυτά, οι αλλαγές δεν θα είναι της έκτασης μιας πλήρους νέας γενιάς, αλλά θα εστιάζουν σε αισθητικές διαφοροποιήσεις, καθώς και στην προσθήκη νέων τεχνολογιών όπως το σύστημα iDrive 9 στις οθόνες του εσωτερικού.
BUY NOW
Περνώντας στα μηχανικά μέρη της νέας Σειρά 1, ένα μέλος σε forum της BMW που φέρεται να έχει πρόσβαση σε εσωτερική πληροφόρηση αποκάλυψε τις εκδόσεις του συμπαγούς βαυαρικού hatchback.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του, οι εκδόσεις θα είναι οι 118, 118d, 120, 120d και M135 xDrive. Όπως συμπεραίνει κανείς, παρότι το γράμμα ‘d’ διατηρείται στις diesel εκδόσεις, στις βενζινοκίνητες δεν υπάρχει πλέον το γράμμα ‘i’. Αντίστοιχες θα είναι οι εκδόσεις και της νέας Σειρά 2 Gran Coupe (F74). Όσο για το βάρος της Σειράς 1, στην βαρύτερη από όλες τις εκδόσεις -Μ135 xDrive- θα φτάνει τα 1.550 κιλά.
Ο ίδιος πληροφοριοδότης αναφέρει ότι η νέα γενιά θα είναι μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις -μήκος 4,361 μέτρων και πλάτος 1,80 μέτρου, με αναλλοίωτο όμως μεταξόνιο 2,670 μ.- με σκοπό την αύξηση των χώρων για τους επιβάτες και του αντίστοιχου για τις αποσκευές στα 380 λίτρα, που θα γίνονται 1.200 lt με την πτώση των πίσω καθισμάτων. Αυτό σημαίνει ότι θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην πλατφόρμα UKL2.
Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα BMW Σειρά 1 θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά τον Ιούνιο του 2024, και η νέα Σειρά 2 Gran Coupe προς το τέλος του έτους, ως μοντέλα του 2025. Και ο προγραμματισμός των Γερμανών είναι να τις παράγουν μέχρι το 2033, με ορισμένες ανανεώσεις στο μεσοδιάστημα.