Το πρώτο υβριδικό μεθανόλης της Geely καλύπτει 1.300 km με μία φόρτιση

Geely Emgrand L Hi-X

Το Geely Emgrand L Hi-X διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,8 λίτρων που καίει αποκλειστικά μεθανόλη, και συνδέεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 134 ίππων - ο οποίος του χαρίζει αμιγώς αποκλειστική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.

Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος της Geely φτάνει στο peak της τους 264 ίππους και τα 495 Nm ροπής, και συνδυάζεται με το ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά αυτοκίνητα σύστημα μετάδοσης DHT τριών σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα λειτουργεί αυτόματα και στις χαμηλές ταχύτητες κινείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Όση ώρα συμβαίνει αυτό, ο θερμικός κινητήρας μεθανόλης φορτίζει τη μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τον κινεζικό γίγαντα Geely, η συνολική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρ μεθανόλης και πλήρη φόρτιση της μπαταρίας φτάνει τα 1.300 χιλιόμετρα.

Η μεθανόλη είναι πιο φτηνή από τη βενζίνη, αλλά έχει το μειοκέντημα της μικρότερης ενεργειακής απόδοσης. Είναι, όμως, και πολύ λιγότερο ρυπογόνα. Το Emgrand L Hi-X έχει μέση κατανάλωση 9 λίτρων μεθανόλης ανά 100 km, ενώ χρειάζεται μόλις 8,6 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h.

Η κινεζική εταιρεία ανέφερε πως ολοκλήρωσε τις δοκιμές αυτού που πρόκειται να γίνει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο μεθανόλης που βγαίνει στην παραγωγή. Οι τελευταίες του δοκιμασίες περιλάμβαναν την εξέταση της καλής λειτουργίας των κινητήρων και όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου σε θερμοκρασίες που κατέβαιναν μέχρι και στους -40 βαθμούς Κελσίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Geely Emgrand L Hi-X είναι μια παραλλαγή του sedan Emgrand L, που ήδη πωλείται στην κινεζική αγορά. Δεν διαφοροποιείται σχεδιαστικά, παρά μόνο από κάποιες κοσμιτικές λεπτομέρειες με εντονότερα χρώματα στους αεραγωγούς της μάσκας, στους τροχούς 17 ιντσών και στη γρίλια, ενώ διατίθεται και στο νέο λευκό χρώμα Aurora White.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό του περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων και συνδεσιμότητας με διαγώνιο 12,3 ιντσών (η οποία επιδέχεται και over-the-air αναβαθμίσεις) και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25''. Η διάθεσή του στην κινεζική αγορά θα ξεκινήσει το προσεχές καλοκαίρι, με περισσότερες από 20 ηλεκτρονικές τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ