Ένα από τα αναμενόμενα "απρόοπτα" των δοκιμών εξέλιξης είναι και το ατύχημα σε δημόσιο δρόμο, όπως συνέβη με αυτή την πειραματική υβριδική Ferrari SF90 Stradale στη Γερμανία.
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, όπως λέει η γνωστή ρήση και αυτό ακριβώς ισχύει και στην περίπτωση της κατεστραμμένης Ferrari SF90 Stradale που βλέπετε στις οθόνες σας.
Το ατύχημα έγινε κοντά στο χωριό Hoffenheim, περίπου μισή περίπου μισή ώρα μακριά από την ομώνυμη πίστα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ευτυχώς εκτός από τη "θανάσιμα τραυματισμένη" SF90 Stradale δεν υπήρξαν άλλα θύματα και σύμφωνα και με την αναφορά της Πυροσβεστικής που κατέφθασε στο σημεία και ο οδηγός του ιταλικού αυτοκινήτου είναι καλά στην υγεία του παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Πυροσβέστης ανέφερε επίσης ότι υπήρχε καπνός που έβγαινε από το αυτοκίνητο όταν το προσέγγισαν τα πρώτα συνεργεία αλλά όχι και φωτιά.
BUY NOW
Για άγνωστο λόγο ο οδηγός της υβριδικής SF90 Stradale των 1.000 ίππων έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να χτύπησε πολλές φορές στις προστατευτικές μπαριέρες και να σκορπίσει κομμάτια του ιταλικού supercar σε μια απόσταση 200 μέτρων.
Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς τόσο στις φωτογραφίες όσο και στο video που ακολουθεί, η εν λόγω SF90 Stradale δεν είναι ένα "τυχαίο" μοντέλο αλλά ένα επίσημο "μουλάρι δοκιμών", το οποίο, εκτός από καμουφλάζ, φέρει και ανάλογο εξοπλισμό, όπως για παράδειγμα είναι οι τεράστιοι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, κάποιοι από τους οποίους είναι εκεί για να κόβουν άμεσα και εντελώς το ρεύμα στο κύκλωμα του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό διακρίνονται επίσης και άλλες οθόνες και συσκευές καταγραφής δεδομένων και η πιθανότητα αστοχίας κάποιου συστήματος, με την Stradale SF90 να κινείται με υψηλές ταχύτητες, είναι πιο πιθανή από το να έχασε τον έλεγχο ο οδηγός-δοκιμαστής της.
Αναφορικά τώρα με το λόγο των συγκεκριμένων δοκιμών, τα σενάρια είναι πολλά, για ένα μοντέλο της Ferrari που βρίσκεται κοντά μας ήδη εδώ και ένα περίπου χρόνο. Τα πιο επικρατέστερα από αυτά είναι να δοκιμάζεται μια νέα πιθανώς ισχυρότερη έκδοση της πρώτης υβριδικής Ferrari στην ιστορία ή να έχουμε μπροστά μας κάποιο νέο μοντέλο της ιταλικής εταιρείας, το οποίο και έχει καμουφλαριστεί ως SF90. Το τρίτο και εξίσου πιθανό σενάριο είναι να πρόκειται για μοντέλο της Ferrari, το οποίο και χρησιμοποιείται ως βάση από τρίτο κατασκευαστή, όπως για παράδειγμα την Bosch, για την εξέλιξη νέων συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης ο αερόσακος του οδηγού δεν άνοιξε, κάτι που λογικά οφείλεται στην "πρωτότυπη" φύση της συγκεκριμένης Ferrari και μας οδηγεί να πιστεύουμε ότι είχε απενεργοποιηθεί.
Δείτε περισσότερα στο ακόλουθο video