Citroen e-C3

Η Πύλη της Ελλάδας: Αλλάζει ο δρόμος καρμανιόλα των 42 χιλιομέτρων που συνδέει την Ελλάδα με τα Βαλκάνια

Εγνατία Οδός

Εντός του τρέχοντος έτους εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες αναβάθμισης του δρόμου που αποτελεί είσοδο της χώρας μας από τα Βαλκάνια.

Ατελείωτα είναι τα τροχαία δυστυχήματα στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, έναν δρόμο καρμανιόλα, o οποίος δεν πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, παρόλο που χρησιμοποιείται από χιλιάδες οδηγούς δεδομένου ότι αποτελεί είσοδο της χώρας από τα Βαλκάνια.

Πρόκειται ουσιαστικά για έναν δρόμο από τη Χαλάστρα ως το Πολύκαστρο, μήκους 42 χλμ., που εντάσσεται στο πανευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και συνδέει τη χώρα μας με τη Βόρεια Μακεδονία και κατ` επέκταση με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Τοπικοί φορείς έχουν ζητήσει επανειλημμένως την αναβάθμιση του δρόμου, κάτι το οποίο όπως φαίνεται θα αρχίσει να γίνει πραγματικότητα μετά το πρώτο εξάμηνο του 2025, όταν και θα ξεκινήσουν τα έργα ανακατασκευής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι εκκρεμότητες που καθυστερούσαν την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στον πλειοδότη ανάδοχο, που συμπεριελάμβανε και την ανακατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, φαίνεται πως ξεπεράστηκαν.

Η καθυστέρηση αναφέρεται ότι αφορούσε στην πιστοποίηση των σηράγγων που αποτελεί και ευρωπαϊκή επιταγή, καθώς και στον έλεγχο των γεφυρών, αλλά και τους υπολειπόμενους σταθμούς διοδίων.

Μέσα στο επόμενο διάστημα η σύμβαση θα είναι έτοιμη να περάσει από τον απαραίτητο κοινοβουλευτικό έλεγχο, ώστε να υπογραφεί εντός του πρώτου 6μήνου του τρέχοντος έτους και να αρχίσουν οι εργασίες, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029.

Τα έργα αναβάθμισης αφορούν έναν αυτοκινητόδρομο με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδες έκτακτης ανάγκης, Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και με διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας.

Όπως δηλώνουν κάτοικοι της περιοχής, πρόκειται για έναν δρόμο όπου οι οδηγοί παίζουν τη ζωή τους… κορώνα γράμματα, μιας και δεν διασφαλίζει συνθήκες ασφαλών μετακινήσεων. Σήμερα έχει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, δίχως διαχωριστική νησίδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ