«Εκτόξευση» των πωλήσεων του Land Rover Defender

Land Rover Defender

Η παγκόσμια εμπορική επιτυχία του νέου Defender είναι τέτοια που έφτασε μια ανάσα από τις πωλήσεις του RR Evoque και φέρνει μια δύσκολη -αλλά ευχάριστη- πρόκληση στη Land Rover, για να προλάβει να ανταποκριθεί στη ζήτηση.

Η έλλειψη -κυρίως ηλεκτρονικών- εξαρτημάτων της περίοδο της πανδημίας προέβαλλε άλλο ένα πρόβλημα για τη Jaguar Land Rover, ωστόσο κατάφερε να καλύψει την εμπορική πορεία του Defender. Αυτή εντείνεται όλο και περισσότερο, καθώς το δεύτερο τρίμηνο του 2021 η καινούρια γενιά του θρυλικού τετρακίνητου σημείωσε 17.194 πωλήσεις (παγκοσμίως), πλησιάζοντας πολύ κοντά στις 17.662 μονάδες που πούλησε το Evoque.

Η επιτυχία του Defender είναι τέτοια που η JLR φέρεται να έχει αποφασίσει να δώσει την ονομασία Defender σε μια ξεχωριστή φίρμα, όπως είναι η Range Rover, αντί να αποτελεί απλώς ένα μοντέλο της Land Rover. Το Defender προς το παρόν διατίθεται την τρίθυρη έκδοση 90 και στην πεντάθυρη 110, αλλά η βρετανική εταιρεία εξελίσσει την έκδοση 130 με μακρύτερο μεταξόνιο και τρεις σειρές καθισμάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, φημολογείται ότι εξετάζει και τη δημιουργία ενός μικρότερου Defender, πιθανώς μεγέθους B-SUV. Συνεπώς, με τέσσερα διαφορετικά Defender, κάλλιστα αυτό το θρυλικό όνομα της αυτοκίνησης μπορεί να μετεξελιχθεί σε μια ξεχωριστή φίρμα – όπως, παραδείγματον χάριν, έχει κάνει η Fiat με το 500, η Citroen με τη DS, ή στην αγορά των τετρακίνητων στις ΗΠΑ η Ford με το Bronco.

Άλλωστε, στην Αμερική η Land Rover πρέπει να παραδώσει τα Defender συνολικά 29.059 παραγγελιών που υφίστανται αυτή τη στιγμή - σε μια αγορά που λατρεύει τον καινούριο turbo V8 κινητήρα ή ακόμα και την plug-in hybrid έκδοση της νέας γενιάς του βρετανικού τετρακίνητου, μέχρι τουλάχιστον τη μετάβαση στον ηλεκτρισμό ή, ενδεχομένως, και στο υδρογόνο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ