Το απόλυτο ρεκόρ οικονομίας -Ποιο αυτοκίνητο έκανε 2.700 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ

BYD QIN L

Ακόμα και τις προσδοκίες της ίδιας της BYD ξεπέρασε το Qin L, μια υβριδική μπερλίνα, το οποίο κατάφερε να διανύσει με ένα ρεζερβουάρ την εκπληκτική απόσταση των 2.727 χιλιομέτρων.

Έγινε γνωστό ως το αυτοκίνητο που μπορεί να διανύσει με ένα ρεζερβουάρ έως και 2.100 χιλιόμετρα, διαθέτοντας στο οπλοστάσιό του ένα από τα πλέον προηγμένα υβριδικά συστήματα κίνησης.

Ο λόγος για το άσημo BYD Qin L, το οποίο κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και τις… αισιόδοξες εκτιμήσεις τού κατασκευαστή του, ξεπερνώντας σε πρόσφατες δοκιμές την αυτονομία των 2.700 χιλιομέτρων.

Συγκεκριμένα, η κινεζική μπερλίνα κατάφερε να διανύσει χωρίς ανεφοδιασμό την απόσταση των 2.727 χιλιομέτρων, σε δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Κίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν κατά κύριο λόγο σε αυτοκινητόδρομο, με το Eco Mode και το σύστημα κλιματισμού ενεργοποιημένα.

Η συγκεκριμένη έκδοση του plug-in υβριδικού αυτοκινήτου ήταν εκείνη με τη μικρότερη σε χωρητικότητα μπαταρία των 10,08 kWh και το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, η οποία εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 80 χιλιομέτρων.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι τα περίπου 2.550 χιλιόμετρα πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου το οποίο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 120 kW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη κινεζική φίρμα, το BYD Qin L καταναλώνει μόλις 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, στην πράξη ωστόσο αποδείχθηκε ακόμα πιο αποδοτικό επιτυγχάνοντας με την εξωτερική θερμοκρασία των 23 βαθμών Κελσίου να καλύψει μια απόσταση 2.727 χιλιομέτρων.

Στην τοπική αγορά, το plug-in υβριδικό sedan των 4,8 μέτρων κοστίζει περίπου 19.000 ευρώ, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα εξοπλιστικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα και η ανταγωνιστική τιμή του, το έχουν ήδη καταστήσει μια εμπορική επιτυχία για την BYD, η οποία αναπτύσσει διαρκώς την γκάμα της τόσο εντός όσο και εκτός κινεζικών συνόρων.

Πρόσφατα, μάλιστα, επισημοποιήθηκε η κατασκευή ενός ακόμα εργοστασίου στη γηραιά ήπειρο και ειδικότερα στη γειτονική Τουρκία, ώστε να ενισχυθεί η παρουσία της κινεζικής φίρμας στην Ευρώπη.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ