Η Renault μαζί με την Volvo, αλλά και τη ναυτιλιακή εταιρεία CMA-CGM εξελίσσουν μια νέα πλατφόρμα, που θα είναι 100% ηλεκτρική και θα χρησιμοποιείται σε διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων.
Το αφεντικό της γαλλικής εταιρείας παρουσίασε και επίσημα το Flexis. Ο γενικός διευθυντής Luca de Meo, θεωρεί πως το συγκεκριμένο ανατρεπτικό πάτωμα, θα είναι μοναδικό συνδυάζοντας οχήματα, λογισμικό και υπηρεσίες. Θα βρει εφαρμογή στα μελλοντικά van, τα οποία θα διατίθενται σε τρεις διαφορετικές εκδοχές. Ένα μικρό φορτηγό, ένα μεσαίου μεγέθους και ένα μεγαλύτερου όγκου.
Θα προσφέρονται με δύο τύπους μπαταριών (δεν έχει διευκρινιστεί το μέγεθός τους) από διαφορετικούς προμηθευτές. Η αυτονομία θα κυμαίνεται μεταξύ 200 και 400 χιλιομέτρων, ενώ η τεχνολογία 800 V, θα επιτρέπει την πλήρη επαναφόρτιση σε 18 λεπτά.
BUY NOW
Τα οχήματα που θα εφοδιάζονται με το Flexis, μπορεί να κυκλοφορούν στην αγορά με τα σήματα της Renault ή άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς η κοινοπραξία (η Renault συμμετέχει με 45%, η Volvo με 45% και η CMA-CGM με 10%), θα τη διαθέτει για πώληση και χρήση και σε οποιονδήποτε άλλον το επιθυμεί.
Εν τω μεταξύ λέγεται πως το κόστος χρήσης θα είναι 30% υψηλότερο από το diesel, όμως δεν είναι γνωστές ακόμα οι τιμές των νέων επαγγελματικών αυτοκινήτων. Η προσπάθεια που θα γίνει, θα αφορά τη σύγκλιση σε σχέση με εκείνα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η τάση που υπάρχει είναι τα ηλεκτρικά να πέφτουν και τα θερμικά να ανεβαίνουν, λόγω των κανονισμών ρύπων και θορύβου που γίνονται πιο αυστηροί.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ