Το ενδεχόμενο ελλείψεων στη διάθεση του AdBlue είναι πιθανόν να αντιμετωπίσουν οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων εξαιτίας της έκρηξης στις τιμές του μεθανίου.
Η έλλειψη των chips, η οποία προκαλεί αρρυθμίες στη διαδικασία παραγωγής οχημάτων σε ολόκληρο τον πλανήτη δεν είναι η μοναδική απειλή που καλείται να αντιμετωπίσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
Και αυτό γιατί η έκρηξη στις τιμές των ορυκτών καυσίμων προκαλεί ήδη αναταραχές στην ομαλή παραγωγή προϊόντων που σχετίζονται με αυτά. Πιο χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του AdBlue, η παραγωγή του οποίου σχετίζεται άμεσα με το μεθάνιο.
BUY NOW
Έτσι, λοιπόν, η εκτίναξη των τιμών του μεθανίου έχει αρκετές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή του AdBlue στην απόφαση να διακόψουν την παραγωγή του διαλύματος το οποίο φροντίζει για τον περιορισμό των εκλυομένων ρύπων και ειδικότερα των οξειδίων του αζώτου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Yara Italia, η οποία παράγει το 60% του AdBlue στη γειτονική χώρα, έχει διακόψει την παραγωγή του διαλύματος, περιμένοντας να αποκλιμακωθούν οι τιμές του μεθανίου, οι οποίες κυμαίνονται σε επίπεδα ρεκόρ.
Μάλιστα, υπολογίζεται ότι σχεδόν οι μισές μονάδες παραγωγής Adblue στην Ευρώπη έχουν διακόψει τη λειτουργία τους, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τη διαθεσιμότητα το διαλύματος στη γηραιά ήπειρο.
Πιθανή έλλειψη στη διάθεση του Adblue πρόκειται να οδηγήσει στην ακινητοποίηση των σύγχρονων πετρελαιοκίνητων οχημάτων, καθώς η ύπαρξη του συγκεκριμένου διαλύματος αποτελεί προαπαιτούμενο για τη λειτουργία των diesel κινητήρων προδιαγραφών Euro 6.
Κατά μέσο όρο, ένα αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει έως και 10.000 χιλιόμετρα με μια γεμάτη δεξαμενή AdBlue, η κατανάλωση του οποίου είναι ανάλογη εκείνης του καυσίμου και στην προκειμένη περίπτωση του diesel.