Citroen e-C3

To smart #5 θα αποκτήσει και plug-in hybrid έκδοση

Smart #5

Ένα ακόμα brand κάνει πίσω στα ηλεκτρικά του πλάνα και εναρμονίζεται με τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς.

Ο λόγος για τη Smart που ετοιμάζεται να κάνει… αναστροφή κι από εκεί που είχε ανακοινώσει αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, τώρα ετοιμάζει έκδοση του #5 που θα περιλαμβάνει και θερμικό κινητήρα.

Η εταιρεία που ανήκει στις Geely και Mercedes-Benz, έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό δοκιμές με plug-in hybrid πρωτότυπα, που μάλιστα έχουν «συλληφθεί» κι από το φωτογραφικό φακό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εκπρόσωπος της Smart που δεν κατονομάστηκε, μίλησε στον βρετανικό Τύπο για αυτή την εξέλιξη: «Βλέπουμε πως η χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης, ειδικά σε υβριδικά συστήματα κίνησης, θα αποτελέσει ένα σκαλοπάτι μέχρι την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Είναι σημαντικό να ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού και η Smart, σε αυτό το χρονικό σημείο, δεν μπορεί να αποκλείσει καμία τεχνολογική λύση».

Τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο τις τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς – το ίδιο ισχύει και σε αυτή της Κίνας που κακά τα ψέματα, είναι η σημαντικότερη στον πλανήτη για αυτό το brand. Τους τελευταίους μήνες ανεβαίνουν συνεχώς οι πωλήσεις των plug-in hybrids.

Για τη συγκεκριμένη επιλογή στο #5, η Smart δεν έχει αποκαλύψει κάτι αλλά αναμένεται να δανειστεί τεχνολογία από άλλα μοντέλα της Geely, όπως για παράδειγμα το Galaxy 7 EM-i. Αυτό συνδυάζει 1500άρη 4κύλινδρο κινητήρα, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης κίνησης (E-DHT), που προσφέρει 110 άλογα και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που με της σειρά του, προσφέρει 215.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα αυτό έχει το… πιασάρικο όνομα “Thor” και εφοδιάζεται είτε με μπαταρία 8.5kWh είτε 19.1kWh. Στη δεύτερη επιλογή, η αυτονομία ξεπερνά και μάλιστα κατά πολύ τα 1000 χιλιόμετρα.

Αντίστοιχα, η αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του #5 προσφέρουν 335bhp στην έκδοση με τον έναν ηλεκτροκινητήρα και 416bhp στην έκδοση με τους δύο, που πατούν σε αρχιτεκτονική 400V και 800V αντίστοιχα. Εκεί οι μπαταρίες είναι 76kW και 100kWh, με την εκτιμώμενη αυτονομία στο ήμισυ από του συστήματος Thor.

Όλα αυτά, ενώ ένα ακόμα brand της Geely, η Lotus, ακολουθεί την ίδια κατεύθυνση, εγκαταλείποντας -τουλάχιστον προς το παρόν- το πλάνο της αποκλειστικά EV γκάμας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ