Μια ανάσα από τη γραμμή παραγωγής βρίσκεται το πρώτο SUV στην ιστορία της smart, η οποία ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μένοντας παρ’ όλα αυτά πιστή στον αστικό και εσχάτως «ηλεκτρικό» υπόβαθρό της.
Το τελευταίο πράγμα που θα περίμενε κανείς από τη smart θα ήταν η παραγωγή ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου, το οποίο με την παραδοσιακή έννοια του όρου όφειλε να διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και κίνηση στους τέσσερις τροχούς ώστε να καταφέρει να υποστηρίξει την παρουσία του μακριά από την άσφαλτο.
Ως γνωστόν, βέβαια, τα σύγχρονα SUV δεν διακρίνονται για τις εκτός δρόμου δεξιότητές τους, δίνοντας προτεραιότητα στην αποδοτικότητα και εξοβελίζοντας χωρίς δεύτερη σκέψη τα αρχετυπικά χαρακτηριστικά τους.
BUY NOW
Αυτό έδωσε την ευκαιρία σε όλους, ανεξαιρέτως, τους κατασκευαστές όχι μόνο να διεκδικήσουν μια θέση σε μια απαιτητική κατηγορία, όπως αυτή των οχημάτων ελευθέρου χρόνου, αλλά και να χαμηλώσουν τον πήχη, φέρνοντας στη γραμμή παραγωγής προτάσεις που τα τελευταία χρόνια περιγράφονται ως SUV πόλης.
Έστω και με καθυστέρηση μερικών ετών, στην κατηγορία των αστικών διαστάσεων και προδιαγραφών SUV εισέρχεται και η smart. Μετά και τον πλήρη εξηλεκτρισμό της ολιγομελούς γκάμας της, η γερμανική φίρμα πρόκειται πολύ σύντομα να περάσει στη γραμμή παραγωγής το πρώτο όχημα ελευθέρου χρόνου στη σύντομη ιστορία της, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αυξήσει και μάλιστα σημαντικά τα κρίσιμα μεγέθη της.
Το Concept #1, σηματοδοτεί για τη smart την είσοδο σε μια νέα εποχή, επιτρέποντας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να ανταγωνιστεί mainstream κατασκευαστές.
Ο σχεδιασμός του αμαξώματος, οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, ακόμα και η πανοραμική γυάλινη οροφή χαρίζουν στο πρώτο SUV της smart μοναδικά χαρακτηριστικά, τα οποία ενισχύονται περαιτέρω προσθέτοντας στην εξίσωση το αμιγώς ηλεκτροκίνητο υπόβαθρό του.
Οι τέσσερις πραγματικές θέσεις στο εσωτερικό του αποτελεί ένα ακόμα προσόν που σπανίζει στην γκάμα της smart, την ίδια στιγμή που η αιρούμενη κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής των 12,8 ιντσών στην κορυφή της επισφραγίζουν τη διαφορετικότητα της γερμανικής κατασκευής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση παραγωγής του smar concept #1 δεν θα βασιστεί σε κάποια ήδη γνωστή πλατφόρμα του ομίλου της Daimler, αξιοποιώντας την τεχνολογική «προίκα» της Geely η οποία και συμμετέχει ενεργά στο όλο project.
Το πιθανότερο σενάριο θέλει τον κινεζικό κολοσσό να αναλαμβάνει και την παραγωγή του αυτοκινήτου, η οποία θα πραγματοποιείται στην Κίνα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η επίσημη πρεμιέρα του πρώτου SUV της smart είναι προγραμματισμένη για τις αρχές Απριλίου, με την έναρξη της παραγωγής του να τοποθετείται χρονικά στα τέλη της χρονιάς ή στις αρχές της επόμενης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ