H McLaren λάμπει δια της απουσίας της από τον «πυρετό» των SUV επιδόσεων κι έτσι ένας ακόμα- αυτόνομος σχεδιαστής δημιούργησε τη δική του πρόταση, την οποία ονόμασε Aonic.
Με τις εκρηκτικές πωλήσεις της Lamborghini Urus, με την επερχόμενη Ferrari Purosangue και με τις Aston Martin DBX707, Bentley Bentayga και Rolls-Royce Cullinan να διεκδικούν τα σκήπτρα με αξιώσεις, η κατηγορία των υπερπολυτελών super-SUV επιδόσεων έχει «πάρει φωτιά» τα τελευταία χρόνια.
Από το Woking και το McLaren Technology Centre όμως δεν υπάρχει ούτε φωνή ούτε ακρόαση, και εδώ είναι που έρχονται οι ιδιώτες designers να γεμίσουν το διαδίκτυο με μια σειρά από ιδέες και σχέδια για μια πιθανή μελλοντική McLaren της κατηγορίας.
BUY NOW
Πρόσφατα ο Γερμανός σχεδιαστής Andras S. Veres παρουσίασε τη δική του πρόταση, που ονόμασε 845 FT, και τώρα ήρθε και ένα νέο σχέδιο από το Giorgi Tedoradze. Ο Γεωργιανός, με το όνομα tedoradze.giorgi στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέβασε τη δική του ιδέα για το πιθανό σχέδιο του πρώτου υπερυψωμένου supercar από τη McLaren.
Ο Tedoradze υποστηρίζει ότι το Aonic, αν το αποφάσιζε η βρετανική εταιρεία, θα μπορούσε να ήταν έτοιμο για την παραγωγή ως το 2024 - παρότι εμφάνισε μόνο ένα ψηφιακό του σχέδιο, και όχι το πίσω μέρος ή το κόκπιτ του. Αναμένοντας τη Ferrari Purosangue, όμως, για πόσο καιρό ακόμα έχει η McLaren την (εμπορική) πολυτέλεια να μένει μακριά από τα super-SUV;