Στην Ευρώπη το επιβλητικό Toyota Hilux GR Sport

Toyota Hilux GR Sport

Με αφετηρία τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel των 2,8 λίτρων, το Toyota Hilux προβάρει την αγωνιστική του ενδυμασία στην κορυφαία έκδοση GR Sport.

Ένας ζωντανός θρύλους του Rally Dakar διεκδικεί μια θέση στο γκαράζ μας, προτάσσοντας την αγωνιστική του ενδυμασία και τους 204 ίππους ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα diesel χωρητικότητας 2,8 λίτρων.

Ο λόγος για το Toyota Hilux και ειδικότερα για εκείνη την έκδοση που υπογράφει το αγωνιστικό τμήμα της ιαπωνικής φίρμας, αναβαθμίζοντας τόσο τις τεχνικές όσο και τις εξοπλιστικές προδιαγραφές του σκληροτράχηλου pickup.

Το Toyota Hilux GR Sport προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα στη διπλοκάμπινη έκδοση του αυτοκινήτου, ξεχωρίζοντας οπτικά χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη νέα κεντρική εισαγωγή αέρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Toyota Hilux

Τον ξεχωριστό χαρακτήρα της έκδοσης ακολουθούν και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, τις οποίες ντύνουν μεικτής χρήσης ελαστικά.

Τα νέα καθίσματα με επένδυση δέρματος και συνθετικού suede, τα paddles στο τριάκτινο τιμόνι καθώς και τα αλουμινένια πεντάλ δίνουν συνέχεια στην προσπάθεια της ιαπωνικής φίρμας να χαρίσει στο Hilux έναν δυναμικότερο χαρακτήρα.

Toyota Hilux
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά αυτό δεν θα ήταν εφικτό αν η Toyota δεν είχε παρέμβει με αποφασιστικότητα στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, αντικαθιστώντας τα αμορτισέρ και τα ελατήρια του μπροστινού άξονα. Σε ό,τι αφορά στους πίσω τροχούς, νέες είναι και οι ρυθμίσεις των φύλλων σούστας όπως άλλωστε και οι ελαστικοί σύνδεσμοι της ανάρτησης.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στη μεταμόρφωση του ιαπωνικού pickup σε μια οδηγοκεντρικά προσανατολισμένη κατασκευή διαδραματίζει και ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel των 2,8 λίτρων.

Δεν είναι μόνον η απόδοση των 204 ίππων αλλά κυρίως τα 500 Nm ροπής εκείνα που σηματοδοτούν τη δημιουργία ενός αξιόμαχου, σε άσφαλτο και χώμα, συνόλου.

Toyota Hilux

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Toyota Hilux GR Sport προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα με το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων, ενώ στον βασικό του εξοπλισμό ανήκει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία έκδοση του ιαπωνικού pickup αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2022 χωρίς ωστόσο να έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστή η τιμή του.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ