Citroen e-C3

Στην Ευρώπη θα κατασκευάζονται τα BYD Dolphin και Atto 3

BYD ATTO 3 1

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, σχεδιάζει να συναρμολογεί τα περισσότερα από τα μοντέλα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά, στις εγκαταστάσεις του στην Ουγγαρία.

Η εξάπλωση της κινεζικής εταιρείας συνεχίζεται. Τον επόμενο χρόνο ξεκινά η παραγωγή των δημοφιλών Dolphin και Atto 3 στην Ευρώπη και οι «δικοί» μας εδώ έχουν ήδη αρχίσει να ανησυχούν. Όχι μόνο θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουν ως ανταγωνιστές, αλλά θα τους έχουν και στην… αυλής τους.

Η BYD δημιουργεί μια μεγάλη μονάδα παραγωγής στην Ουγγαρία, και σύμφωνα με το αφεντικό της, την κυρία Stella Li, θα είναι σύντομα έτοιμη (μέχρι το τέλος του 2025) να αυξήσει περαιτέρω τον αριθμό των οχημάτων της. Το πλάνο ήταν να ξεκινήσει πρώτα η κατασκευή του Seagull, όμως οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει. Τώρα τα Dolphin και Atto 3, ενδεχομένως να πάρουν την πρώτη θέση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BYD b

Μιλώντας σε γερμανικό περιοδικό, η Li είπε πως οι εργασίες επέκτασης στο εργοστάσιο της Ουγγαρίας, θα διαρκέσουν δύο με τρία χρόνια. Ανέφερε επίσης πως ένα τρίτο μοντέλο, πιθανώς κάποιο που θα τοποθετείται ανάμεσα στα προαναφερθέντα (Atto 2), ίσως κατασκευαστεί στα… χωράφια μας. Μάλλον θα πρόκειται για μια ανανεωμένη έκδοση του Yuan Up που παρουσιάστηκε στην Κίνα πριν μερικούς μήνες και διατίθεται ήδη.

Αισθητικά είναι μικρότερο από το Atto 3 και το σχήμα του θυμίζει κάπως αυτό της Mercedes-Benz GLB (αλλά σε πιο μικρό μέγεθος). Έτσι το Seagull θα είναι το τέταρτο μοντέλο συνολικά, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία.

Dolphin
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πράγματα βέβαια όσον αφορά τις πωλήσεις των EVs στην Ευρώπη δεν είναι και τόσο εύκολα πια. Η BYD θα πρέπει να καταβάλει ιδιαίτερα μεγάλη προσπάθεια για να αλλάξει προς τα καλύτερο την κατάσταση. Εν τω μεταξύ αναμένεται να αρχίσει να προσφέρει και τα περισσότερα από ταplug-in υβριδικά της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ