Στο δρόμο με τη Lancia Delta Futurista (Video)

Lancia Delta Futurista

Κατασκευασμένη από την Automobili Amos, η Lancia Delta Futurista είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα restomods - και ένα από τα μόλις 20 αντίτυπά της βγήκε για μια βόλτα σε έναν αμερικανικό δρόμο.

Οι είκοσι αυτές Futurista -βασισμένα σε αυθεντικά αντίτυπα της θρυλικής Delta- κατασκευάστηκαν από το 2018, όταν ο ιταλικός οίκος ανακοίνωσε τα πλάνα του, μέχρι και το 2022 που ολοκληρώθηκε και η τελευταία - η οποία μάλιστα φέρει τα ένδοξα χρώματα της Martini Racing, παραπέμποντας στην ένδοξη αγωνιστική ομάδα της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τη δεκαετίας του 1980.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέσσερα από τα αντίτυπα της Delta Futurista ταξίδεψαν στην Αμερική, και ένας από τους ισάριθμους αγοραστές της -ο Joel, ένας από τους ιδιοκτήτες της πίστας αγώνων Lime Rock Park- δημοσίευεσε πρόσφατα ένα Video με την εμπειρία της οδήγησης του restomod στους δρόμους των ΗΠΑ.

Η δική του Futurista έχει έντονο μπλε χρώμα και χρυσές ζάντες, και στο εσωτερικό καφέ επενδύσεις των καθισμάτων και μαύρο Alcantara στο ταμπλό. Τα πεντάλ είναι από αλουμίνιο, ενώ οι εσωτερικές χειρολαβές των θυρών είναι ειδικά σχεδιασμένες για τη Futurista.

Στο αμάξωμα, οι προφυλακτήρες, το καπό, όλη η μάσκα, η πίσω πόρτα και η πίσω πτέρυγα είναι κατασκευασμένα όλα από ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα το βάρος να παραμένει χαμηλά - στα 1.250 κιλά. Στο καπό της διατηρεί το εργοστασιακό μπλοκ του κινητήρα 2.0 λίτρων, αλλά μεγάλο μέρος των εσωτερικών του μερών είναι καινούρια. Επίσης, συνοδεύεται από μεγαλύτερο Turbo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα της Motec ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση του κινητήρα να αποδίδει 250 είτε 300 ίππους - και στις δύο περιπτώσεις περισσότερους από την τελευταία εργοστασιακή Delta HF Integrale Evoluzione II, του 1993, που απέδιδε 212 ίππους. Για την αυξημένη ισχύ έχει ενισχυθεί τόσο το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, όσο και τα διαφορικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Joel χαρακτηρίζει «ονειρική» τη συμπεριφορά της Delta Futurista στο δρόμο, καθώς εκτός των άλλων του προσφέρει τη δυνατότητα δύο διαφορετικών ρυθμίσεων των αμορτισέρ. Θα έχει περισσότερα να πει όταν βάλει τη Delta Futurista του για μια βόλτα στην πίστα του Lime Rock - κάτι που δεν έχει κάνει ακόμη, παρότι είναι ένας από τους συνιδιοκτήτες του σιρκουί που βρίσκεται στο Connecticut, βορείως της Νέας Υόρκης.

Θυμίζουμε ότι το νέο project της Automobili Amos είναι η Lancia Delta Safarista, μια εκτός δρόμου και αγωνιστικών προδιαγραφών Futurista που βασίζεται στη Delta που κέρδισε το εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Κένυας το 1988 - και θα κατασκευαστεί σε μόνο 10 αντίτυπα, κόστους 570.000 ευρώ το καθένα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ