Νέα μοντέλα, υπηρεσίες after sales μέχρι και ταξιδιωτικά «διαφημίζουν» οι διάσημοι του Διαδικτύου έναντι χιλιάδων ευρώ χωρίς να κόβουν φορολογικά παραστατικά.
Τα ηλεκτρονικά της δίχτυα στο Διαδίκτυο και ειδικότερα στα social media ετοιμάζεται να ρίξει η Εφορία καθώς υπάρχουν εκατοντάδες καταγγελίες για υπερβολική φοροδιαφυγή που προκαλούν οι γνωστοί αλλά και άγνωστοι influencers στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr οι Αρχές έχουν εστιάσει τις έρευνές τους σε influencers οι οποίοι διαφημίζουν διάφορα προϊόντα (μεταξύ των οποίων και αυτοκίνητα!) χωρίς να κόβουν κανένα απολύτως φορολογικό παραστατικό με αποτέλεσμα να σημειώνεται μεγάλη φοροδιαφυγή.
BUY NOW
Το Facebook, το Tik Tok αλλά και το Instagram βρίσκεται στο στόχαστρο των ερευνών της ειδικής ομάδας ελεγκτών οι οποίοι δεν είναι και δύσκολο να εντοπίσουν τους influencers που έχουν χιλιάδες ακολούθους και εκμεταλλεύονται αυτή την ηλεκτρονική απήχηση και εμπορικά.
Μάλιστα η ειδική ομάδα ελεγκτών έχει εστιάσει τις έρευνές της και στα αυτοκίνητα καθώς σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι influencers λαμβάνουν «μαύρο χρήμα» για να διαφημίσουν μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών, ταξιδιωτικές εμπειρίες με συγκεκριμένα μοντέλα μέχρι και καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων!
Οι τιμές «διαφήμισης» των νέων μοντέλων ή των υπηρεσιών που παρέχουν κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι αρκετά υψηλές και ξεκινούν από τις 5.000 ευρώ για δύο τρεις απλές αναρτήσεις στα social media έως και πάνω από 20.000 ευρώ για στοχευμένα video!
Στα ταξιδιωτικά το κόστος κυμαίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που πρέπει να διανύσει ο «ειδικός» με κάποιο αυτοκίνητο και στα έξοδα που πρέπει να καλύψει η εταιρεία αυτοκινήτου περιλαμβάνονται τα καύσιμα, το ξενοδοχείο, το φαγητό, οι καφέδες και φυσικά ο προσωπική αμοιβή του «ειδικού» που ξεκινά από τα 1.000 ευρώ και αυξάνεται ανάλογα με την απόσταση από την έδρα του «πρωταγωνιστή».
Οι online αδιάφθοροι
Η ΑΑΔΕ έχει συστήσει ήδη από τις αρχές Φεβρουαρίου, με το νέο της οργανόγραμμα, ειδικό τμήμα το οποίο είναι επιφορτισμένο με τον εντοπισμό κρουσμάτων φοροδιαφυγής μέσω ερευνών στο Διαδίκτυο. Το τμήμα αυτό, το οποίο λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα της νεοσύστατης Διεύθυνσης Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ελέγχων (ΔΙΕΣΕΛ), φέρει την ονομασία «Τμήμα Προτεραιοποίησης Υποθέσεων Ελέγχου και Ανίχνευσης Τάσεων Παραβατικότητας, Μηχανογραφικής Υποστήριξης και Αναφορών».
Οι βασικές αρμοδιότητες αυτού του Τμήματος περιλαμβάνουν την διενέργεια στοχευμένων ερευνών και διασταυρώσεων προς επαλήθευση και η αξιοποίηση καταγγελιών ιδιωτών ή άλλων στοιχείων που περιέρχονται σε γνώση της Διεύθυνσης από κάθε πηγή.
Την ανίχνευση υφιστάμενων και μελλοντικών τάσεων φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής, μέσω του διαδικτύου ή του έντυπου Τύπου και της αξιοποίησης των σχετικών πληροφοριών.
Τον καθορισμό και η διαχείριση του περιεχομένου των ηλεκτρονικών βάσεων δεδομένων εκδοτών και ληπτών εικονικών και πλαστών φορολογικών στοιχείων και μητρώου εξωχώριων (offshore) εταιρειών.
Τις εισηγήσεις για την επιβολή του μέτρου της αναστολής λειτουργίας επαγγελματικών εγκαταστάσεων επιτηδευματιών και των λοιπών πρόσθετων διοικητικών κυρώσεων.
Την εποπτεία και την διασφάλιση της ορθής εφαρμογής του κανονιστικού πλαισίου της λειτουργίας του Συστήματος Μητρώου Τραπεζικών Λογαριασμών και Λοιπών Πληρωμών (ΣΜΤΛ και Λ.Π.) του άρθρου 62 του ν. 4170/2013.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ