Στον δρόμο για την παραγωγή το νέο Mazda 6

Mazda EZ-6

Το EZ-6 που θα αποτελέσει τη νέα, πιο σπορ εποχή του Mazda 6, εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Παρότι έντονα καμουφλαρισμένο ήταν ξεκάθαρο πως αφορούσε το sedan που οι Ιάπωνες μας σύστησαν τον περασμένο Απρίλιο για την αγορά της Κίνας (πατώντας στην ίδια πλατφόρμα με τα σεντάν Deepal/Shenlan SL03 της Changan) και το οποίο πριν από περίπου ένα μήνα ανακοινώθηκε επίσημα από τη Mazda πως θα το δούμε και στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Οι δοκιμές πραγματοποιούνταν επί γερμανικού εδάφους, για το ηλεκτρικό sedan που θα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα. Έχει μήκος 4.921mm και είναι οριακά μεγαλύτερο του Mazda 6 αλλά η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει πολλά περισσότερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναμένεται η ηλεκτρική έκδοσή του να έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων στον (όχι και τόσο αξιόπιστο) κύκλο CLTC, με την υβριδική του έκδοση να έχει σχεδόν τη διπλάσια.

Για τα κινητήρια σύνολα δεν έχει ειπωθεί τίποτα αλλά εδώ μπορούμε να πάρουμε ως βάση όσα έχουμε δει στο «αδερφό» Deepal/Shenlan SL03. Αυτό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον πίσω άξονα, που αποδίδουν 215 ίππους (160 kW / 218 PS) ή 255 ίππους (190 kW / 258 PS).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραλλαγή του EREV αφορά έναν ηλεκτροκινητήρα, που συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί ως γεννήτρια ισχύος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ