Το success story της Dacia

Dacia Duster 1

Πιστή στη φιλοσοφία της, η Dacia δεν κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού. Με σκληρή δουλειά και διάθεση για εξέλιξη, κατάφερε να γίνει μια υπολογίσιμη δύναμη τα τελευταία 15 χρόνια, αποτελώντας το σύγχρονο success story της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από την στιγμή που ενσωματώθηκε στη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, η Dacia ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, με παρουσία σε 44 χώρες και με περισσότερους από 7 εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες.

Dacia Sandero 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σήμερα, η Dacia συνεχίζει να ακολουθεί το μονοπάτι που την οδήγησε στην άνθηση και την εμπορική επιτυχία, προσφέροντας σύγχρονα αυτοκίνητα που είναι πλήρως εναρμονισμένα με τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς, χωρίς να απολέσει τον “Value For Money” χαρακτήρα της.

Η υπάρχουσα γκάμα της Dacia στην Ελλάδα αποτελείται από τρία μοντέλα: Τα Sandero Streetway και Stepway και το Duster. Ο ξεχωριστός και πολυτάλαντος χαρακτήρας, καθώς και η πλούσια γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού και κινητήρα, ευνοούν την πολύ καλή εμπορική πορεία που διαγράφουν. Μάλιστα, το καλοκαίρι που μας πέρασε το Sandero ήταν το δημοφιλέστερο εμπορικά μοντέλο της Ευρώπης. Σύντομα, η γκάμα της θα εμπλουτιστεί από το μικρό crossover Spring, που θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς, καθώς και από το 7θέσιο crossover Jogger.

Dacia Duster 2

H Dacia είναι από τις λίγες εταιρείες που προσφέρουν στην γκάμα τους κινητήρες που καταναλώνουν βενζίνη, πετρέλαιο και διπλό καύσιμο (βενζίνη/LPG). Μάλιστα, η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία και δεν επηρεάζει την διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης και τη συχνότητα της περιοδικής συντήρησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway

Dacia Sandero 1

Την βάση της γκάμα της Dacia καταλαμβάνει το νέο Sandero που διατίθεται στην αστική έκδοση Streetway και την περιπετειώδη Stepway, που λογίζεται ως crossover. Η νέα γενιά των σουπερμίνι της Dacia βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της Συμμαχίας Renault-Nissan. Οι διαστάσεις του Streetway είναι 4.088 x 1.848 x 1.499 χλστ. με απόσταση από το έδαφος 133 χλστ., ενώ το πιο εκδρομικό Stepway έχει διαστάσεις 4.099 x 1.848 x 1.587 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 174 χλστ.

Dacia Sandero 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αμάξωμα και των δύο είναι πιο μυώδες και πιο μοντέρνο σε σύγκριση με τα απερχόμενα μοντέλα, χάρη στα φουσκωμένα φτερά, τους τονισμένους ώμους και την ελαφρώς χαμηλότερη οροφή. Επιπλέον, το Sandero Stepway ξεχωρίζει από το αδερφάκι του χάρη στον διαφορετικό προφυλακτήρα εμπρός, τις ποδιές, τα νεύρα στο καπό, τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και τα μαρσπιέ, τους τροχούς με διαφορετικό σχέδιο και διάσταση ελαστικών και τις αρθρωτές ράγες οροφής που μπορούν να τοποθετηθούν κάθετα ή οριζόντια.

Διαβάστε εδώ περισσότερα για το νέο Dacia Sandero Streetway

Dacia Sandero 6

Η πενταθέσια καμπίνα είναι ευρύχωρη και με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα 21 λτ., ενώ ο χώρος αποσκευών των 410 λτ. είναι απλά ο κορυφαίος της κατηγορίας. Το ταμπλό έχει σύγχρονη σχεδίαση με λεπτούς αεραγωγούς, κεντρική κονσόλα με σύστημα infotainment έως 8 ιντσών και ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης στην τεχνολογική του φαρέτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Sandero 2

Από πλευράς κινητήρων, υπάρχουν δύο υπερτροφοδοτούμενες επιλογές. Ο 1.0 TCe 90 καταναλώνει αποκλειστικά βενζίνη και αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm, ενώ συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο CVT. Ο 1.0 TCe 100 μπορεί να καταναλώσει και LPG, με την ισχύ της έκδοσης να φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 170 Nm. Διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και με γεμάτα τα ντεπόζιτα βενζίνης (50 lt) και LPG (40 lt), η έκδοση διπλού καυσίμου έχει συνδυαστική αυτονομία έως 1.500 χλμ.

Δείτε εδώ περισσότερα για το νέο Dacia Sandero Stepway

Νέο Dacia Duster

Dacia Duster 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σκληροτράχηλο SUV της Dacia στη νέα του εκδοχή, διατηρεί τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του μοντέλου, υιοθετώντας μια σειρά από αλλαγές που αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα. Το νέο Duster υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, με τα νέα, full LED φωτιστικά σώματα να ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου “Y”. Η αεροδυναμική του εξελίχθηκε σημαντικά, με το νέο πίσω σπόιλερ και τις νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, να αποτελούν μέρος εκτενούς δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα.

Dacia Duster 5

Το εσωτερικό του Duster διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων με μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών. Στις 4κίνητες εκδόσεις ο οδηγός ενημερώνεται επιπλέον από κλισιόμετρο, πυξίδα και ένδειξη υψομέτρου. Ακόμα, στον κατάλογο εξοπλισμού του μοντέλου της Dacia εντάσσονται περισσότερα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως: υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου, σύστημα καμερών πολλαπλής θέασης, προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και άλλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Dacia Duster δεύτερης γενιάς περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις βενζίνης, μία διπλού καυσίμου και μία πετρελαίου. Η τελευταία μάλιστα συνδυάζεται και με σύστημα τετρακίνησης.

Dacia Duster 4

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση αφορά στον 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe που αποδίδει 91 PS και 160 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ακολουθούν δύο εκδόσεις με τον 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe, με τη βασική να αποδίδει 130 ίππους και 240 Nm και την ισχυρότερη 150 ίππους και 250 Nm. Η κίνηση φτάνει στους εμπρός τροχούς και στις δύο περιπτώσεις, με την ισχυρότερη εκδοχή να συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις.

Η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου) με τον turbo κινητήρα 1.0 TCe διαθέτει πλέον μεγαλύτερο ρεζερβουάρ LPG (49,8 lt) και μαζί με το 50άρι βενζίνης αυξάνουν ακόμα πιο πολύ την συνδυαστική αυτονομία. Η απόδοση του 1.0 TCe σε λειτουργία LPG είναι 100 ίπποι και 170 Nm και εφοδιάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Επιπλέον, μπορεί σε καθημερινή βάση να εισέρχεται στο Δακτύλιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Duster LPG

Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα βρίσκουμε τον 4κύλινδρο 1.5 Blue dCi με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει 115 ίππους και 260 Nm και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι τετρακίνητες εκδόσεις έχουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για τον ημιάκαμπτο άξονα που έχουν οι δικίνητες, με τον χώρο αποσκευών στην πρώτη περίπτωση να είναι 411 λτ. και στη δεύτερη 445 λτ. Για τους λάτρεις των εκτός ασφάλτου περιηγήσεων, να αναφέρουμε ότι η απόσταση από το έδαφος είναι 217 χλστ. για το 2WD και 214 χλστ. για το 4WD, ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αποχώρησης 30, 21 και 34 (2WD)/33 (4WD) μοίρες αντίστοιχα.

Διαβάστε εδώ περισσότερα για το νέο Dacia Duster

Η τιμή εκκίνησης, χωρίς προωθητικές ενέργειες, έχει καθοριστεί στα 13.720 ευρώ για το Sandero Streetway και στα 16.640 ευρώ για το Duster, ενώ όλα τα μοντέλα της Dacia προσφέρονται με 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης για τα μηχανικά τους μέρη και 3 χρόνια δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Duster 2022

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ