Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Dacia Duster

Dacia Duster

To best seller SUV της Dacia αναβαθμίζεται στα σημεία με σκοπό να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Ταξιδεύουμε στο Παρίσι για να οδηγήσουμε το νέο Duster και σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.

Το Duster αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη Dacia, όπως τη γνωρίσαμε στη σύγχρονη μορφή της την τελευταία 15ετία. Και αυτό γιατί, από την πρώτη του κιόλας γενιά, πίσω στο 2010, ήρθε να διαδραματίσει έναν άγνωστο μέχρι τότε ρόλο. Εκείνον του Value For Money αξιόπιστου 4Χ4 μοντέλου. Η συνταγή της επιτυχίας δικαίωσε το Renault Group, καθώς από τότε μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερα από 1,9 εκατομμύρια Duster.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Duster

Όπως θα δείτε και παρακάτω, η επικαιροποιημένη δεύτερη γενιά του SUV της Dacia διατηρεί στο σύνολο της τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του μοντέλου, υιοθετώντας μια σειρά από αλλαγές που αναβαθμίζουν τη συνολική του εικόνα. Το νέο Duster υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, με τα νέα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου «Y», ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Η αεροδυναμική του εξελίχθηκε σημαντικά, με το νέο πίσω σπόιλερ και τις νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, να αποτελούν αποτέλεσμα εκτενούς δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι δομικές βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2, καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2 της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD).

Dacia Duster
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εσωτερικό του Duster διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”. Επίσης, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι 100% καινούργιες.

Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα με την έκδοση). Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

Dacia Duster

Το Media Display, περιλαμβάνει 6 ηχεία (2 ηχεία “boomer” και 2 tweeters εμπρός), DAB radio, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, δύο θύρες USB και ενσύρματη αντιστοίχιση του smartphone συμβατού με Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης, να σημειώσουμε πως το σύστημα infotainment και για τις 4κίνητες εκδόσεις, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιπλέον λειτουργίες όπως κλισιόμετρο, πυξίδα και ένδειξη υψομέτρου. Τέλος, στον κατάλογο εξοπλισμού του μοντέλου της Dacia εντάσσονται περισσότερα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως: υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου, σύστημα καμερών πολλαπλής θέασης, προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και άλλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέα προσθήκη στην γκάμα κινητήρων με αυτόματο κιβώτιο

Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Dacia περιλαμβάνει και πάλι τον 1,5 πετρελαιοκινήτηρα των 115 ίππων (με ή χωρίς τετρακίνηση), τον 1.000άρη TCe των 90 ίππων αποκλειστικά σε δικίνητη έκδοση. Ειδικά για την τελευταία περίπτωση, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει και μια εργοστασιακή έκδοση με υγραέριο, όπου μέσω της αύξησης των ρεζερβουάρ των δύο τύπων καυσίμου, η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.230 χιλιόμετρα σύμφωνα με την Dacia.

Δείτε εδώ τα νέα μοντέλα της Dacia 

Dacia Duster

Βεβαία, η μεγάλη αλλαγή στον τομέα των κινητήρων έρχεται με την προσθήκη του 1,3 ΤCe τούρμπο βενζινοκινητήρα του Renault Group με 150 άλογα, ο οποίος συνδυάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.

Οδική συμπεριφορά: Οι 150 ίπποι κάνουν τη διαφορά

Το ανανεωμένο Dacia Duster είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά στα περίχωρα του Παρισίου. Χωρίς καμία αμφιβολία, η μεγάλη έκπληξη έρχεται από την προσθήκη του 1.300άρη τούρμπο των 150 ίππων του Renault Group (0-100 σε 9,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 199 χλμ./ώρα). Mε την αρωγή του στάνταρ αυτόματου κιβωτίου EDC, το SUV της Dacia παρουσιάζει έναν ομοιογενή χαρακτήρα εντός και εκτός πόλης και έτσι μοιάζει να είναι η κατάλληλη λύση για οποίον επιθυμεί να συνδυάσει τις αρετές του Duster με τις επιδόσεις. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε και στον τομέα της κατανάλωσης καθώς η μέση τιμή που είδαμε δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα ανά 100 χλμ. Επίσης, σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις και την πολιτισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα, τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας έχουν μειωθεί αισθητά στις υψηλές ταχύτητες. Από κει πέρα, ο προσανατολισμός του Duster παραμένει αναλλοίωτος και έτσι η άνεση μπαίνει και πάλι σε πρώτο πλάνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Dacia Duster

To νέο Dacia Duster είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 15.990 ευρώ και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση (Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές ανά έκδοση κινητήρα και εξοπλισμού).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ