Τα Audi S6 και S7 έχασαν τις ψεύτικες εξατμίσεις τους

audi s6

Η Audi θα πουλά από εδώ και στο εξής τα μοντέλα της σειράς S που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, χωρίς ορατές απολήξεις εξατμίσεων.

Τελικά όπως αποδείχθηκε, η γερμανική εταιρεία δεν αστειευόταν όταν έλεγε πως θα απαλλαγούν τα αυτοκίνητά της από τις ψεύτικες εξατμίσεις. Ευτυχώς που το S5 που θα πωλείται στην Ευρώπη θα έχει άλλο σκεπτικό με τέσσερις… κανονικές «μπούκες» στο πίσω μέρος. Τα μεγαλύτερα αδέρφια του ωστόσο, S6 Sedan, S6 Avant και S7 Sportback αν και ξεφορτώθηκαν τις fake απολήξεις, δεν θα διαθέτουν τις τετραπλές εξατμίσεις. Οι αλλαγές αυτές έγιναν ουσιαστικά αθόρυβα. Στην κυριολεξία «κάτω από τη μύτη μας».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
audi s6 b

Για του λόγου το αληθές, δημοσιεύουμε τις εικόνες από το επίσημο configurator της εταιρείας, το οποίο δείχνει ξεκάθαρα πως έχει η κατάσταση στους προφυλακτήρες πίσω. Θα νόμιζε κανείς πως πρόκειται για ηλεκτρικά οχήματα με το σήμα «S», ωστόσο δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Εξακολουθούν να υπάρχουν βενζινοκίνητα ή diesel μοτέρ (ανάλογα με την αγορά) κάτω από το καπό, ενώ οι εξατμίσεις είναι κρυμμένες κάτω από τους προφυλακτήρες.

Στις ΗΠΑ, τα Audi S6 και S7 εφοδιάζονται με κινητήρα V6 2,9 λίτρων με δύο turbo, όμως στην Ευρώπη τα αντίστοιχα μοντέλα εξοπλίζονται με πετρελαιοκινητήρα, αφού κρίθηκε πως την εποχή που κυκλοφόρησαν, ήταν ακόμα δημοφιλή τα diesel.

audi s7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μικρότερο S5 έχει επίσης έναν TDI στην Ευρώπη. Βέβαια, στην επόμενη γενιά αυτό αλλάζει. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο V6 TFSΙ, σε ολόκληρο τον κόσμο. Επιπλέον, κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκάλυψαν πως η Audi σχεδιάζει να καταργήσει τους πετρελαιοκινητήρες για το S6, ενώ το μοντέλο με θερμικό μοτέρ θα μετονομαστεί σε S7.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ