Τα ηλεκτρικά πρωτότυπα της Range Rover όργωσαν τον Αρκτικό Κύκλο

Range Rover Electric Prototypes

Τα ηλεκτρικά SUV της εμβληματικής μάρκας ολοκλήρωσαν τη δεύτερη σεζόν δοκιμών σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Συνολικά, τα πρωτότυπα Range Rover κάλυψαν περισσότερα από 70.000 χιλιόμετρα δοκιμών σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν, στην προσπάθεια να εξασφαλιστεί η απροβλημάτιστη λειτουργία τους ακόμα και… στα δύσκολα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πολυτελή SUV όργωσαν την ευρύτερη περιοχή γύρω από το Arjeplog της Σουηδίας – γνώριμο πεδίο δοκιμών για τους κατασκευαστές. Εκεί όπου τα νέα οχήματα τεστάρονται τόσο στη συμπεριφορά σε οδηγικές συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης όσο και στην άριστη λειτουργία όλων των συστημάτων αλλά και της διαδικασίας φόρτισης.

Ειδικά το προηγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης της Range Rover Electric (Therm Assist) που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας θέρμανσης έως και 40 τοις εκατό και στοχεύει στην ανάκτηση θερμότητας για τη θέρμανση του συστήματος πρόωσης ή της καμπίνας σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος έως και -10C.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, με διαρκή περάσματα πάνω από παγωμένες λίμνες οι μηχανικοί της μάρκας αξιολόγησαν τα πρωτότυπα σε ότι αφορούσε στην οδήγηση με ένα πεντάλ αλλά και τη λειτουργία της αερανάρτησης.

Η αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 800V του εν λόγω μοντέλου είναι η πρώτη που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εσωτερικά από την JLR, ενώ η έξυπνα συσκευασμένη μπαταρία 117 kWh του Range Rover Electric, αποτελείται από 344 πρισματικές κυψέλες σε διπλή διάταξη. Και δοκιμάστηκε κι αυτή στα όριά της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ