Οι Κινέζοι επιστρέφουν στην Τουρκία

Chery Omoda 5

Μια από τις παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, η Chery, επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια στην τουρκική αγορά και στα πρόθυρα της Ευρώπης, με τρία οικονομικά SUV.

Η Chery Automobile Company Limited, που ιδρύθηκε το Μάρτιο του 1997 από την κινεζική κυβέρνηση, αρχικά μετασχημάτιζε τα αυτοκίνητα της Seat -ξεκινώντας από το Toledo, που εκείνη ονόμαζε Fengyun- στην ασιατική αγορά, αλλά τα προϊόντα της δεν συνοδεύονταν από την καλύτερη φήμη ασφάλειας.

Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2004 έκανε την «απόβαση» στην Ευρώπη και ένα χρόνο αργότερα απέκτησε το πρώτο της εργοστάσιο εκτός Κίνας, στο Καλίνινγκραντ της Ρωσίας. Στην πρώτη της δεκαετία έφτασε την παραγωγή ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων, κι έτσι το 2007 εγκαινίασε τη θυγατρική της με την ονομασία Qoros. Λίγο αργότερα, το 2012, προχώρησε σε συνεργασία με τη Jaguar Land Rover για τη διάθεση των αυτοκινήτων της βρετανικής εταιρείας στην κινεζική αγορά.

Chery Tiggo 7
Chery Tiggo 7

Όλα αυτά τα χρόνια η Chery ήταν από τις κυρίαρχες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα, ειδικά στα SUV, και παράλληλα διέθετε παγκοσμίως τους διαδεδομένους κινητήρες της με την ονομασία Acteco. Όμως, τα επόμενα χρόνια η παρουσία της Chery στην ανατολική Ευρώπη εξασθένησε - και τώρα η κινεζική εταιρεία φτάνει και πάλι στα πρόθυρα της ηπείρου μας επιστρέφοντας στην τουρκική αγορά με τρία μοντέλα στο τέλος του 2022.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Πρόκειται για τρία προσιτά SUV χαμηλού κόστους: ένα coupe με την ονομασία Omoda 5, το συμπαγές Tiggo 7 και το μεσαίου μεγέθους Tiggo 8. Και τα τρία αυτοκίνητα θα κινούνται από τον ίδιο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.6 λίτρου. Απομένει να δούμε αν τα προσεχή χρόνια η Chery θα δραστηριοποιηθεί εντονότερα και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ