Ένα πρωτότυπο, τετρακίνητο Audi S2 των αγώνων drag racing έγινε και επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο με τους τέσσερις κύκλους στο ρύγχος, καλύπτοντας από στάση το σπριντ των 400 μέτρων σε μόλις 7,47 δευτερόλεπτα.
Φυσικά, το συγκεκριμένο Audi έχει λίγα κοινά με την έκδοση παραγωγής του S2 από το εργοστάσιο του Ingolstadt. Το πιο γρήγορο «εργοστασιακό» αυτοκίνητο της εταιρείας είναι, εδώ και λίγους μήνες, το Audi RS3 Sedan, που έσπασε το ρεκόρ γύρου των συμπαγών αυτοκινήτων παραγωγής στην παλιά πίστα του Nurburgring (Nordschleife).
Πίσω στο τροποποιημένο S2, το ρεκόρ επιτάχυνσής του σημειώθηκε στην πίστα μήκους 4 χιλιομέτρων του διεθνούς αεροδρομίου του Arad, στη δυτική Ρουμανία, με οδηγό τον Βούλγαρο Konstantin Dinev. Στα 7,47 δευτερόλεπτα, η ταχύτητά του στα πρώτα 400 μέτρα της πίστας ήταν 303 km/h.
BUY NOW
Η μετατροπή του συγκεκριμένου S2 περιλαμβάνει την ενίσχυση του εν σειρά πεντακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 2.2 λίτρων με την κυλινδροκεφαλή του αντίστοιχου πετρελαιοκινητήρα. Μαζί με αρκετές ακόμα ενισχύσεις, το μοτέρ είναι ικανό να αντέχει την πίεση 4 bar από τον τεράστιο υπερσυμπιεστή, που ανεβάζει την μέγιστη ιπποδύναμη στους 1.500 hp στο στρόφαλο και στους 1.350 hp στους τροχούς.
Ειδικό, για αγώνες drag racing, είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων της Liberty, το οποίο χρησιμοποιεί πεπιεσμένο αέρα για την αλλαγή των σχέσεων και τις πραγματοποιεί χωρίς καμία διακοπή στη μετάδοση της ισχύος στους τροχούς.
Το Audi S2, που βλέπετε και στο παρακάτω video, σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και δοκιμάστηκε από τη βουλγαρική ομάδα Heed Auto. Παγκοσμίως θεωρείται ότι είναι το δεύτερο ταχύτερο Audi, πίσω απο ένα πισωκίνητο στις ΗΠΑ που καλύπτει τα 400 μέτρα σε περίπου 6,5 δευτερόλεπτα - αλλά από αυτό δεν υπάρχει επίσημη μέτρηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ