Το Avinya, που σημαίνει «καινοτομία» στα σανσκριτικά, είναι ένα αεροδυναμικό πρωτότυπο με ευμετάβλητο εσωτερικό που αποκαλύπτει τα ηλεκτρικά και σχεδιαστικά πλάνα της Tata για τα προσεχή χρόνια.
Η αλήθεια είναι πως δύσκολα μπορεί να το κατατάξει κανείς αποκλειστικά στα Crossovers ή στα Station Wagons ή στα Minivans. Είναι μάλλον ένας συνδυασμός και των τριών, αλλά κοινή συνισταμένη είναι η άνεση και τη λειτουργικότητα του σαλονιού - όπως αυτές αποκαλύπτονται με τις πόρτες που ανοίγουν αντικρυστά. Κατά συνέπεια, όπως είναι προφανές, δεν υπάρχει μεσαία κολόνα.
Πέραν του αεροδυναμικου αμαξώματος και των μινιμαλιστικών λεπτών LED φωτιστικών σωμάτων που παραπέμπουν στο σχήμα του σήματος της εταιρείας, το Avinya έχει την ιδιαιτερότητα των υπερβολικά λεπτών προβόλων σε συνδυασμό με τους πολύ μεγάλους τροχούς. Οι πλευρικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες.
BUY NOW
Η καμπίνα του εσωτερικού είναι μινιμαλιστική όσο και το αμάξωμα. Μια από τις κλασσικές τεράστιες ψηφιακές οθόνες αφής των σύγχρονων ηλεκτρικών εδώ λάμπει διά της απουσίας της, και όλα ελέγχονται από μια μικρή οθόνη που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι. Δεν ακούγεται και τόσο λειτουργικό αυτό, στις αντίθεση με τα περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα που προσφέρουν διαμόρφωση σαλονιού.
Το Avinya δείχνει εξαιρετικά ευρύχωρο, χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο -όπως δείχνει η τοποθέτηση των τροχών στα απόλυτα άκρα του αμαξώματος- και την υψηλή οροφή που παραμένει επίπεδη στο πίσω μέρος της. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα GEN 3, σχεδιασμένη και εξελιγμένη αποκλειστικά για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tata.
Προς το παρόν η ινδική εταιρεία δεν έχει δημοσιοποιήσει λεπτομέρειες για τα ηλεκτρικά μέρη του νέου της πρωτοτύπου, αλλά αναφέρει ότι η τεχνολογία της μπαταρίας επιτρέπει τη σβέλτη φόρτισή της, σε ισχυρό ταυχφορτιστή φυσικά, ώστε να αποκτά αυτονομία 500 χιλιομέτρων σε λιγότερα από 30 λεπτά.
Η Tata έδειχνε να είχε αφιερώσει την προσοχή της στη θυγατρική της Jaguar Land Rover τα τελευταία χρόνια, και το Avinya είναι το πρώτο της σημαντικό πρωτότυπο μετά από χρόνια. Μέσα στην επόμενη τριετία, πρόκειται να μεταμορφωθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής με στόχο να βγει στην αγορά το 2025.