Ταξί: Πως οι άδειες κόστους 5.000 ευρώ πωλούνται 100.000 ευρώ;

Ταξί Αθήνα

Η ανεργία οδήγησε πολλούς νέους αλλά και μεσήλικες καταναλωτές να αποκτήσουν κάποια επαγγελματική άδεια για να βιοποριστούν.

Το Ταξί τα τελευταία χρόνια αποτελεί μια λύση βιοπορισμού για πολλούς καταναλωτές κυρίως μεσήλικες αλλά και νέους οι οποίοι επιλέγουν την συγκεκριμένη λύση καθώς δεν μπορούν να βρουν εργασία στο επάγγελμά τους και αποφασίσουν να δημιουργήσουν τη δική τους προσωπική επιχείρηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια η άδεια λειτουργίας ενός Ταξί σύμφωνα με τη νομοθεσία κοστίζει μόλις 5.000 ευρώ ωστόσο στην ελεύθερη αγορά αυτή τη στιγμή οι άδειες Ταξί πωλούνται έως και πάνω από 100.000 ευρώ! Βέβαια σε καμία περίπτωση το πραγματικό τίμημα απόκτησης της άδειας κάποιου Ταξί δεν φαίνεται πουθενά στο συμβόλαιο απόκτησής της και τα χρήματα από τον υποψήφιο αγοραστή δίδονται με μετρητά γεγονός που ενισχύει την κυκλοφορία του μαύρου χρήματος άγνωστης προέλευσης.

Άλλωστε από την στιγμή που οι 100.000 ευρώ της αγοραπωλησίας δεν φαίνονται πουθενά και το ποσό της επένδυσης αρχίζει να αποδίδει καρπούς από τον πρώτο κιόλας μήνα το Ταξί αποτελεί ένα «ασφαλές» καταφύγιο επένδυσης μαύρων χρημάτων με σταθερή αξία και βέβαια όποτε ο ιδιοκτήτης του αποφασίσει να το πουλήσει θα λάβει σίγουρα τα χρήματα της αρχικής του επένδυσης ή και περισσότερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια ο τρόμος και ο φόβος των ιδιοκτητών ή επενδυτών σε Ταξί ήταν πάντα και θα είναι αν με κάποιο τρόπο οι Αρχές καταφέρουν να «μπλοκάρουν» την πώληση των Αδειών λειτουργίας και να μην μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα Ταξί πληρώνοντας 100.000 με μαύρα χρήματα και η αξία της Άδειας πέσει στα πραγματικά επίπεδα ή αν πάλι απελευθερωθεί εντελώς το επάγγελμα και υπό προϋποθέσεις βγουν νέες άδειες Ταξί.

Σήμερα οι Άδειες Ταξί επίσης ενοικιάζονται έναντι 800 – 900 ευρώ μηνιαίως χωρίς να συνοδεύεται από κάποιο όχημα αν πάλι η Άδεια συνοδεύεται από όχημα τότε η ενοικίαση ξεκινά από 30 ευρώ έως και 100 ευρώ ημερησίως ανάλογα από το αυτοκίνητο που συνοδεύει την Άδεια.

Την ίδια στιγμή ενοικιάζονται με το χρόνο Άδειες και όχημα με ταμειακή μηχανή στο όνομα του οδηγού έναντι 16.500 ευρώ ενώ αν κάποιος θέλει νξα το ενοικιάσει την Άδεια και το όχημα με το μήνα τότε το κόστος ανέρχεται σε 1.650 ευρώ μηνιαίως!

Επίσης, μεγάλη μερίδα κατόχων Άδειας Ταξί πουλάνε τη μισή άδεια, έναντι 45.000 – 60.000 ευρώ, στην Αθήνα, ενώ στα ίδια πλαίσια κυμαίνονται οι τιμές και στις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις όπου η προσφορά είναι μικρότερη σε σχέση με την Αθήνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τιμές πάντως την περίοδο του κορωνοϊού μειώθηκαν έως και 30% ωστόσο σήμερα το κόστος αγοράς έχει επιστρέψει στα προ κορωνοϊού επίπεδα και τείνει να αυξηθεί περαιτέρω.

Πάντως στην αγορά των Ταξί έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα κρούσματα απάτης και μάλιστα εξαιτίας της απόκτησης αδειών με μαύρα χρήματα οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς αν πέσουν θύματα σε κάποιον επιτήδειο έμπορο αδειών Ταξί σε καμία περίπτωση δεν θα μπορέσουν να αποδείξουν την καταβολή 100.000 ευρώ με μεγάλο κίνδυνο οριστικής απώλειάς τους ακόμη και αν η υπόθεση πάει στα δικαστήρια!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ