
Μόνο μετά από συγκοινωνιακή μελέτη θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Τελικά δεν είναι και τόσο ξεκάθαρο το τοπίο όσον αφορά στη χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα Ταξί καθώς ο ΣΑΤΑ έσπευσε να ανακοινώσει και να διαρρεύσει στα ΜΜΕ ότι στο νέο ΚΟΚ περιλαμβάνεται σχετική διάταξη σύμφωνα με την οποία θα επιτρέπεται η κίνηση των επαγγελματικών οχημάτων στην ειδική λωρίδα κυκλοφορίας των λεωφορείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Βασίλης Οικονόμου μετά τη συνάντηση που είχε με το προεδρείο του ΣΑΤΑ ξεκαθάρισε ότι: «Οι λεωφορειολωρίδες έχουν θεσπιστεί με σκοπό την απρόσκοπτη και ταχεία μετακίνηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, ενώ τα Ε.Δ.Χ. ταξί, ως οχήματα δημόσιας χρήσης, εξυπηρετούν συμπληρωματικά τις μεταφορικές ανάγκες του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με τον ισχύοντα Κ.Ο.Κ. δεν υπάρχει καμία δυνατότητα χρήσης των λεωφορειολωρίδων από ταξί.
BUY NOW

Με το προς κατάθεση νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προβλέπεται η δυνατότητα έκδοσης υπουργικής απόφασης κατόπιν συγκοινωνιακής μελέτης, που θα επιτρέπει στα έμφορτα ΕΔΧ την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και την δυνατότητα κίνησης των έμφορτων ταξί, στις λεωφορειολωρίδες, διασφαλίζοντας έτσι με σαφήνεια και συνέπεια ην εφαρμογή του μέτρου.
Το ειδικότερο πλαίσιο θα καθοριστεί μέσω Υπουργικής Απόφασης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την εύρυθμη λειτουργία των αστικών μετακινήσεων όσο και την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και την Ευρωπαϊκή πρακτική.»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ