Ο επικεφαλής της Αττικό Μετρό ανακοίνωσε την επικείμενη έναρξη της δοκιμαστικής λειτουργίας για την επέκταση της Γραμμής 3.
Αντίστροφα μετράει πλέον χρόνος για τα εγκαίνια των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο της Γραμμής 3 του Μετρό, η οποία μόλις παραδοθεί σε πλήρη λειτουργία θα σηματοδοτήσει την «ένωση» του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με το μεγάλο λιμάνι της χώρας.
Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, από το βήμα του συνεδρίου Green Deal που διοργανώνουν το ΤΕΕ και το economix.gr, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας θα ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία παράδοσής των σταθμών σε πλήρη λειτουργία.
BUY NOW
«Με τους τρεις σταθμούς του Πειραιά, που θα δώσουμε μέσα στους επόμενους δύο μήνες, οι γραμμές 2 και 3 θα εξυπηρετούν πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες, γεγονός που σημαίνει ότι 200.000 λιγότερα αυτοκίνητα ημερησίως θα κυκλοφορούν στην Αθήνα και το διοξείδιο του άνθρακα θα μειωθεί κατά 880 τόνους.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 3 είναι προγραμματισμένη για το τέλος του καλοκαιριού.
Όπως, ωστόσο, επισήμανε λίγες μέρες αργότερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ (η εταιρεία είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας που κατασκευάζει το έργο), Κωνσταντίνος Μιτζάλης, οι τρεις σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο θα παραδοθούν τις πρώτες μέρες του Φθινοπώρου, τον Σεπτέμβριο.
Η Μπλε Γραμμή μεγαλώνει
Το έργο της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, προϋπολογισμού 730 εκατ. ευρώ, λογίζεται ως ένα από τα σημαντικότερα έργα που υλοποιούνται στην πρωτεύουσα, μιας και με την ολοκλήρωσή του, το επιβατικό κοινό θα μεταβαίνει από το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στον Πειραία (και αντίστροφα) σε μόλις 50 λεπτά.
Περιλαμβάνει συνολικά 6 σταθμούς, εκ των οποίων οι 3 έχουν ήδη παραδοθεί (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια), και απομένει η λειτουργιά των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.
Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες, ο Πειραιάς θα αναδειχθεί ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο γραμμές(Πράσινη και Μπλε), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.