Αθήνα: Τέλος η κίνηση των αυτοκινήτων στις λεωφορειολωρίδες -Πού μπαίνουν νέες κάμερες

Nees kameres athina oasa

«Καθαρές» από αυτοκίνητα θα είναι λεωφορειολωρίδες της πρωτεύουσας, μόλις γίνει η εγκατάσταση των νέων, σύγχρονων ψηφιακών καμερών.

Σύγχρονες κάμερες που θα εποπτεύουν τις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας, τιμωρώντας τόσο τους οδηγούς που κινούνται σε αυτές όσο και όσους βυθίζουν το πόδι τους στο γκάζι επιστρατεύει ο ΟΑΣΑ.

Ειδικότερα, πριν από λίγες εβδομάδες ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας υπέγραψε σύμβαση για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση Καμερών Καταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Α».

κάμερες σε λεωφορειολωρίδες
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σύμβαση κατακυρώθηκε στην εταιρεία «EUROSPEC ΤΣΑΤΑΛΙΟΣ Π & ΣΙΑ ΟΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» με τιμή 26.500 ευρώ ανά τεμάχιο ψηφιακής κάμερας, 3.050 ευρώ ανά τεμάχιο θαλάμου υποδοχής συστήματος και 5.800 ευρώ ανά σταθμό εργασίας, ήτοι συνολικού ποσού σύμβασης 366.200 ευρώ χωρίς ΦΠΑ (454.088 με ΦΠΑ).

Όπως έχουμε γράψει σε προηγούμενα άρθρα μας, η σύμβαση αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση 12 νέων, σύγχρονων ψηφιακών καμερών και ισάριθμων θαλάμων υποδοχής για την επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων και την καταγραφή παραβάσεων ορίων ταχύτητας.

Επιπροσθέτως θα εγκατασταθούν και δύο σταθμοί εργασίας σε αντίστοιχες Διευθύνσεις της Τροχαίας όπου θα γίνεται η επεξεργασία η έκδοση και η αποστολή των βεβαιώσεων παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων (Α.Λ.Λ.) με τη μέθοδο αυτόματης λήψης φωτογραφιών και δίχως την παρουσία αστυνομικών ή άλλων εξουσιοδοτημένων υπαλλήλων. Η βεβαίωση και καταγραφή των παραβάσεων θα γίνεται με RADAR και ταυτόχρονη φωτογράφηση των οχημάτων.

κάμερες σε λεωφορειολωρίδες
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πού θα τοποθετηθούν οι κάμερες

Η τοποθέτηση των 12 καμερών θα γίνει σε ισάριθμες θέσεις, οι οποίες επιλέχθηκαν σε συνεργασία με την Τροχαία και όπου θα υπάρχουν εγκατεστημένες προειδοποιητικές πινακίδες. Οι κάμερες θα τοποθετηθούν στα εξής σημεία:

  • 5 κάμερες στη Λεωφ. Βασιλίσσης Σοφίας
  • 1 κάμερα στη Λεωφ. Κηφισίας
  • 3 κάμερες στη Λεωφ. Μεσογείων
  • 3 κάμερες στη Λεωφ. Αλεξάνδρας
κάμερες σε λεωφορειολωρίδες

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Το σύστημα ελέγχου ταχύτητας (ραντάρ - φωτογραφικής κάμερας) θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως τοποθετημένο σε στύλο-καμπίνα (θάλαμο) και θα ελέγχει την ταχύτητα όλων των διερχομένων οχημάτων. Το όχημα που παραβιάζει την λεωφορειολωρίδα θα καταγράφεται και θα αποτυπώνεται στην φωτογραφία.

Επίσης στη φωτογραφία θα εμφανίζεται η ταχύτητα κίνησης, το σημείο της παράβασης, η κατεύθυνση, η ημερομηνία, η ώρα καθώς επίσης και ό,τι στοιχείο κρίνεται απαραίτητο για την τεκμηρίωση της παράβασης.

Η παράβαση θα καταγράφεται σε φωτογραφία μέσω ειδικής έγχρωμης ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διαχωρισμού επιβατικών (Ι.Χ.) και φορτηγών.

Στους δρόμους της Αθήνας, για την παρακολούθηση των λεωφορειολωρίδων, υπάρχουν ήδη 12 αναλογικές κάμερες (με φιλμ), πολλές εκ των οποίων ωστόσο δεν λειτουργούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ