Παρελθόν από την γκάμα του Toyota C-HR αποτελεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου, καθώς το ιαπωνικό crossover συνεχίζει την πορεία του στην ευρωπαϊκή ήπειρο ως υβριδικό.
Η απόφαση ήταν μάλλον εύκολη. Βλέπετε ο υπερτρφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 116 ίππων αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Toyota αναγκαίο… κακό ή αν προτιμάτε την προσπάθεια της ιαπωνικής φίρμας να απαντήσει στον ανταγωνισμό.
Εν πολλοίς, η πορεία του τετρακύλινδρου κινητήρα ήταν προδιαγεγραμμένη, καθώς όχι μόνο δεν διακρίθηκε σε εκείνα τα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας τα οποία κλήθηκε να υποστηρίξει αλλά και δεν κατάφερε και να ταιριάξει με την υβριδική κοσμοθεωρία της Toyota.
BUY NOW
Η απουσία του από την γκάμα του νέου Toyota Yaris αλλά και του Yaris Cross αποτέλεσε τον πρώτο κακό οιωνό, με τις προβλέψεις να επιβεβαιώνονται και τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης του 1,2 λίτρου να αποχωρεί με διακριτικότητα από την παλέτα εκδόσεων και του Toyota C-HR.
To ιαπωνικό crossover προσφέρεται πλέον μόνον σε υβριδικές εκδόσεις προσφέροντας τη δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα στην έκδοση του 1,8 λίτρου απόδοσης 122 ίππων και εκείνης που έχει ως αφετηρία τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, φτάνοντας τους 184 ίππους.
Και στις δύο περιπτώσεις τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου συμπληρώνει το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης e-CVT, ενώ για εκείνους που αναζητούν έναν δυναμικότερο συνδυασμό οι εξοπλιστικές εκδόσεις GR-Sport δημιουργούν τους απαραίτητους συνειρμούς.
Το πρόσφατα ανανεωμένο Toyota C-HR προσφέρεται στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 23.120 ευρώ, αποτελώντας -όχι τυχαία- μία από τις πλέον δημοφιλείς προτάσεις της κατηγορίας των crossovers.