
Στις κάμερες τροχαίων παραβάσεων θα βασιστεί η αστυνόμευση των δρόμων, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα.
«Δεν θα υπάρχουν πλέον τροχονόμοι στους δρόμους», ανέφερε προ ολίγων ημερών ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα, κατά την παρουσίαση του προγράμματος για την ανάπτυξη των υποδομών της γειτονικής χώρας.
Σύμφωνα με τον Ράμα, οι δρόμοι της χώρας θα γεμίσουν με κάμερες από τις οποίες δεν θα ξεφεύγει κανένας παραβάτης οδηγός, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια.
BUY NOW

Ειδικότερα, ο ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Αλβανίας παρουσίασε μια καινοτομία του «Νέου Κέντρου Παρακολούθησης Κυκλοφορίας», επισημαίνοντας ότι «δεν θα υπάρχουν πλέον τροχονόμοι στον δρόμο. Οι αστυνομικοί θα οργανώνονται με διαφορετικό τρόπο. Το σύστημα ελέγχου ταχύτητας θα καθιστά τα πρόστιμα άμεσα, και αυτό που κάνουμε είναι να φτάνει το πρόστιμο στο κινητό σου σε πραγματικό χρόνο».

Θυμίζουμε ότι ένα αντίστοιχο σύστημα ετοιμάζεται και στη χώρα μας. Ειδικότερα, οι υφιστάμενες κάμερες, όπως και οι 1.388 που θα εγκατασταθούν το προσεχές διάστημα, θα διασυνδεθούν με ένα νέο πληροφοριακό σύστημα το οποίο βρίσκεται σε διαγωνιστική φάση, και οι τροχαίες παραβάσεις θα αποστέλλονται στο κινητό τηλέφωνο του παραβάτη.
Εκ των 1.388 καμερών, οι 388 αποτελούν έργο της Περιφέρειας Αττικής και θα τοποθετηθούν σε φανάρια για τον εντοπισμό όσων καίνε ανερυθρίαστα τον ερυθρό σηματοδότη, ενώ οι υπόλοιπες 1.000 θα εντοπίζουν και άλλες παραβάσεις όπως η μη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων ή οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
«Αλβανία, η Σουηδία των Βαλκανίων»
Όσον αφορά τα έργα υποδομών, ο Ράμα επισήμανε ότι υλοποιούνται οδικοί άξονες και σιδηροδρομικές γραμμές σε περιοχές κοντά στις οροσειρές που θα μετατρέψουν την Αλβανία στη «Σουηδία και την Αυστρία των Βαλκανίων», μιας και πέρα από τον θαλάσσιο τουρισμό θα αρχίσει να προσελκύει μεγάλο όγκο τουριστών και σε ορεινές περιοχές.

Ένα από τα μεγαλύτερα οδικά πρότζεκτ της Αλβανίας αφορά την αναβάθμιση του οδικού άξονα «Τίρανα-Δυρράχιο» σε αυτοκινητόδρομο ανώτατης κατηγορίας. Με μήκος 33 χλμ. στη νέα του μορφή ο δρόμος θα έχει οδόστρωμα πλάτους 32,5 μ. με συνολικά 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, μαζί με λωρίδα έκτακτης ανάγκης.