Η cabrio εκδοχή του Toyota Century διεκδικεί τον τίτλο του πιο άσχημου αλλά και ταυτόχρονα του πιο εκκεντρικού μοντέλου που έχει κατασκευάσει η ιαπωνική φίρμα στη σύγχρονη ιστορία της.
Η Toyota θεωρείται εταιρεία mainstream αυτοκινήτων. Όποιος επιζητά premium απευθύνεται στην Lexus, αν και στην Ιαπωνία υπάρχουν παραδείγματα κατά καιρούς, που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.
Όταν παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο το SUV Century, είχε ανακοινωθεί πως θα δημιουργηθούν διάφοροι τύποι αμαξωμάτων. Ανάμεσά τους βρισκόταν μια έκδοση με συρόμενες πίσω πόρτες, αλλά και μια σπορ με την υπογραφή της GRMN.
BUY NOW
Βέβαια τότε όπως και σήμερα, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει αυτό που διακρίνουμε στην παραπάνω φωτογραφία. Μια έκδοση Convertible, η οποία δημιουργήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 100 ετών από την ίδρυση της 100 χρόνια της ιαπωνικής ομοσπονδίας σούμο, δίνοντάς το σε μελλοντικούς πρωταθλητές.
Το αυτοκίνητο (ένα και μοναδικό προς το παρόν) βασίζεται στο κανονικό μοντέλο και από τη μέση και κάτω είναι πανομοιότυπο.
Ωστόσο στο πάνω μέρος έχει αφαιρεθεί η οροφή και οι κολώνες μετατρέποντάς το σε cabrio. Για τα μηχανικά μέρη, πληροφορίες δεν έχουν δοθεί, όμως το πιθανότερο είναι πως χρησιμοποιεί τον plug-in υβριδικό V6 βενζινοκινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 412 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων CVT, ενώ η ηλεκτρική του αυτονομία είναι 63 χιλιόμετρα.
Εν τω μεταξύ κανείς δεν γνωρίζει το κόστος της μετατροπής. Αν αναλογιστούμε πως η τιμή του κλειστού… φλερτάρει με τις 160.000 ευρώ, τότε αυτό ενδεχομένως να ξεπερνάει και τις 200.000 ευρώ.
Ίσως να το ανακαλύψουμε κάποια στιγμή στο μέλλον, όταν αυτός που θα το αποκτήσει, αποφασίσει να το πουλήσει ή να το δώσει για πλειστηριασμό.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ