Η δυναμική επιστροφή που σχεδιάζει η Lancia στην αυτοκίνηση, μπορεί να μην περιλαμβάνει προς το παρόν roadster, αυτό όμως δεν εμποδίζει κανέναν να μπορεί να… οραματίζεται ένα.
Η εποχή που η ιταλική εταιρεία θα ξαναέχει στην γκάμα της μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, θα έρθει. Η αναγέννησή της θα είναι βέβαια ηλεκτροκίνητη, αρχής γενομένης με την Gamma το 2026, αλλά το μέλλον έτσι κι αλλιώς προστάζει μοντέρνες λύσεις.
Θα ακολουθήσει το Ypsilon και η Delta, ενώ κατά πάσα πιθανότητα μερίδα των φίλων της φίρμας θα… ορέγεται ήδη μια Stratos, μια Fulvia και γιατί όχι και μια Aurelia Spider.
BUY NOW
Όπως και ο καλλιτέχνης Theophilus Chin, άριστος χρήστης του υπολογιστή, ο οποίος επιμελήθηκε και τα ψηφιακά σκίτσα που βλέπετε. Με δεδομένη την απουσία μια πλατφόρμας για πισωκίνητο μοντέλο από την Stellantis, ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε τη δημιουργία από το Mazda MX-5 ND. Κάπως έτσι λοιπόν θα μπορούσε να μοιάζει ένα σπορ ανοιχτό όχημα, δηλαδή μια σύγχρονη Aurelia Spider.
Ειδικά το πίσω μέρος με τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED και την ενσωματωμένη αεροτομή μοιάζει ιδιαίτερα ελκυστικό. Τα μαύρα γυαλιστερά φρυδάκια στα φτερά που θυμίζουν εκείνα του Ypsilon ξενίζουν κάπως για την κατηγορία, ωστόσο ταιριάζουν χρωματικά με τους καθρέφτες, το πλαίσιο του παρμπρίζ και τις ζάντες.
Εμπρός, δεσπόζει η φωτιζόμενη μάσκα αλά Calice και οι δύο προβολείς LED. Στα βασικά χαρακτηριστικά του σχεδίου, συγκαταλέγονται επίσης το μακρύ καπό και η μαλακή οροφή.
Η πρώτη Lancia Aurelia B24 Spider λανσαρίστηκε το 1954, ενώ δύο χρόνια αργότερα ακολούθησε μια ελαφρώς βελτιωμένη έκδοση που ονομαζόταν Convertible.
Και τα δύο παρήχθησαν σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, που σημαίνει πως σήμερα κοστίζουν μια περιουσία. Αυτήν την στιγμή, το σενάριο μια καινούργιας ανοιχτής Aurelia, μοιάζει πολύ απίθανο. Από την άλλη, γιατί και να μην συμβεί, αν τα οικονομικά της εταιρείας το επιτρέψουν;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ